۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۶۶۰۰۹
زاکانی:

خود را درگیر نزاع و تنش‌های داخلی نخواهم کرد

خبرگزاری رسا ـ کندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آینده در صورت توفیق و عنایت الهی، اهل بیت(ع) و توجه و عنایت مردم، دولتی است که به‌شدت معتقد به ارزش‌ها است و به‌شدت افتخار خود را در تابع رهبری بودن و خدمتگزاری مردم می‌داند.
نشست خبري عليرضا زاکاني در خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دکتر علیرضا زاکانی پیش از ظهر امروز جمعه بیستم اردیبهشت ماه پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: دلیل حضور من در انتخابات توجه و اهتمام برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و این انقلاب در مسیر رسیدن به اهداف خود احتیاج به تلاش مضاعف دارد.

وی با اشاره به این‌که مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانیم و حضور آنها در عرصه‌های مختلف جامعه مشکل‌گشا است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ظرفیت‌های بزرگی دارد و بنده قائل به شایسته سالاری و حضور نخبگان در تصدی امور هستم.

دکتر زاکانی ادامه داد: قائل هستم وزرای دولت، رعیت ریس جمهور نیستند بلکه همکاران او هستند و دولت آینده به‌جای وعده باید عمل کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: دولت آینده در صورت توفیق و عنایت الهی، اهل بیت(ع) و توجه و عنایت مردم، دولتی است که به‌شدت معتقد به ارزش‌ها است و به‌شدت افتخار خود را در تابع رهبری بودن و خدمتگزاری مردم می‌داند.

وی با بیان این‌که معتقدم ایرانیان خارج از کشور سرمایه‌هایی هستند که دلشان باید برای ایران اسلامی بتپد، گفت: ما زمینه حضور و فعال شدن آنها را در داخل کشور هموار می‌کنیم.

دکتر زاکانی عنوان داشت: ما در سال 1384 ستاد شخص نبودیم بلکه آقایان قالیباف، احمدی نژاد، توکلی رضایی میثاقی را امضا کردند که بنا به تفاهمی که صورت گرفته بود، هرکدامشان که در نظرسنجی‌ها جلوتر بود، ما مسئول همه ستادها باشیم که به فرد نهایی تعلق می‌گیرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: تا پای جان در مسیر اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیم.

وی بیان داشت: احساس تکلیف من نسبتی با جناب آقای احمدی نژاد ندارد.

دکتر زاکانی با بیان این‌که نماد ما پرچم جمهوری اسلامی است، گفت: خود را درگیر نزاع و تنش‌های داخلی نخواهم کرد./956/پ202/ج

ارسال نظرات