۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۶۶۰۲۸
امام جمعه موقت ساری:

24خرداد تجلی حضور مردم در دفاع از آرمان‎های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری پیروی از ولی فقیه را عامل سلامت فکری و اخلاقی دانست و گفت: تنها راه مصون ماندن از توطئه های دشمنان حرکت در این مسیر مشخص است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های این هفته نماز مرکز استان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید خط و مشی نظام را مشخص کردند و راه صحیح پیشرفت را معرفی کردند.

 

وی با بیان این که مسؤولان رسالت سنگینی در تحقق شعار امسال دارند، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق عملی رهنمودهای رهبر انقلاب در سال جدید بهره گرفته شود.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مسؤولان و مدیران رده های مختلف کشور نقش بسیار مؤثری در تحقق واقعی شعار امسال بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: اگر رهنمودهای رهبری به خوبی در کشور اجرا شود به یقین شاهد شکوفایی و بالندگی بخش های مختلف کشور خواهیم بود.

 

حجت الاسلام یوسف پور بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی مسؤولان و مردم در سال جدید تأکید کرد و گفت: همبستگی ملی رمز حماسه آفرینی ملت ایران در بعد سیاسی و اقتصادی است.

 

وی با بیان این که دشمنان همواره از وحدت و همدلی ملت ایران هراسان بوده و هستند، بیان داشت: آحاد جامعه باید آگاهانه در مسیری که رهبر انقلاب مشخص کردند حرکت کنند چون راه سعادت و تعالی همان است که ولی فقیه ترسیم می کنند.

 

وی با اشاره به این که قرار دادن حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی نشان دهنده اهمیت اقتصاد در کنار سیاست در تفکر رهبرمعظم انقلاب اسلامی است، افزود: ایشان با تأکید بر حماسه آفرینی در بخش اقصادی درجه اهمیت اقتصاد را در کنار سیاست در برهه کنونی یادآوری کردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور ملت ایران را ملتی حماسه ساز در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در 34 سال اخیر به همه دنیا ثابت کردند که برای دفاع و حراست از آرمان های انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

 

وی پیروی از ولی فقیه را عامل سلامت فکری و اخلاقی دانست و گفت: تنها راه مصون ماندن از توطئه های دشمنان حرکت در این مسیر مشخص است.

 

وی همچنین به در پیش بودن انتخابات مهم در کشورمان اشاره کرد و گفت: حضور حماسی وحداکثری ملت ایران در انتخابات آتی می تواند زمینه خنثی شدن توطئه های دشمنان را فراهم کند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که ملت ولایت مدار و بصیرایران اسلامی همواره با تاسی از رهبر فرزانه خود نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند، ادامه داد: 24 خرداد امسال نیز تجلی حضور مردم در دفاع از آرمان های انقلاب خواهد بود.

 

خطیب جمعه ساری ولایتمداری، صداقت و حل مشکلات کشور را بزرگترین ویژگی کاندیداها دانست و از آنان خواست تا با پرهیز از شعار، وعده ایی که توان انجامش را ندارند به مردم ندهند.

 

وی در پایان سخنان خود هتک حرمت به مقبره حجر ابن عدی صحابه بزرگ پیامبر اکرم و توهین به مقدسات اسلام از سوی گروه های وهابی را محکوم کرد و گفت: به حتم پشت صحنه این گونه اقدامات ضد دینی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند./950/پ201/ب

ارسال نظرات