۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۶۶۰۴۸
امام جمعه کهنوج:

مردم و مسؤولان از انتخابات شوراها غفلت نکنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کهنوج گفت: مردم و مسؤلان نباید از انتخابات شوراها غفلت کنند؛ زیرا انتخابات شوراها نمادی دیگر از مردم سالاری دینی است.
حجت الاسلام اکبر افشارمنش
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام اکبر افشارمنش، امام جمعه کهنوج، در خطبه های این هفته نماز جمعه، فرار رسیدن ماه مبارک رجب را گرامی داشت و افزود: در این ماه صدای پای ملکوتی روزه هایی به گوش می رسد که ملائکه در عرش از هم اکنون برای صدور برائت، رحمت و مغفرت الهی ندا می دهند.
وی با بیان این که ماه رجب ماه استغفار و بندگی است، تصریح کرد: در ماه رجب خداوند متعال آتش خشم خود را فرو می نشاند.
خطیب جمعه کهنوج با اشاره ای به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران انتخابات اظهار داشت: محور نخست سخنان رهبر معظم انقلاب درباره هتک حرمت به ساحت مقدس جناب حجر بن عدی بود.
وی افزود: این هتک حرمت ضایعه ای بر جهان اسلام است، اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب بدتر از آن این است که برخی از مسلمانان که متأسفانه گرایش وهابی دارند احترام به بزرگان را شرک می دانند.
حجت الاسلام افشار منش تأکید کرد: جهان اسلام باید نسبت به این جنایت ها حساسیت نشان دهد و هیچ شکی نیست که این جنایات از سوی سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل جهت تحریک شیعیان بود.
خطیب جمعه کهنوج با اشاره به نقش تعیین کننده انتخابات در کشور خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان نباید از انتخابات شوراها غفلت کنند؛ زیرا انتخابات شوراها نمادی دیگر از مردم سالاری دینی است که مردم مدیریت شهری را به افرادی بسپارند که بتوانند برای آن ها تصمیم بگیرند و خدمات شهری را انجام دهند و نظام اسلامی هم تأکید بسیاری بر انتخابات شوراها دارد.
وی در پایان اشاره ای به سالروز تأسیس رژیم غاصب صهیونیست داشت و افزود: از  63 سال پیش با تصمیم انگلیس ها و آمریکایی ها یهودیان سرتاسر جهان جمع شدند و فلسطین را اشغال کردند.
حجت الاسلام افشار منش افزود: هدف آن ها تنها اشغال فلسطین نبود بلکه می خواستند خاورمیانه بزرگ را از نیل تا فرات در انحصار خود قرار دهند./971/پ202/غ
ارسال نظرات