۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۶۶۰۴۹

تجمع اعتراض‌آمیز مردم اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه اردبیل امروز در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات دینی مسلمانان از سوی سلفی‌های تروریست در سوریه راهپیمایی کردند.
تجمع اعتراض‌آمیز مردم اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه اردبیل امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اهانت به مرقد جناب حجربن عدی از صحابه بزرگوار پیامبر اعظم (ص) و حضرت علی (ع) راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

 

راهپیمایان در حالی که پارچه نوشته هایی با مضامین مختلف در محکومیت جنایات تروریست‌های تکفیری و سلفی در اهانت به اماکن مذهبی و قبور صحابی اسلام را با خود حمل می‌کردند با شعارهای مختلف، خشم و نفرت خود را به عوامل استکبار جهانی نشان دادند.

 

مردم ولایت‌مدار اردبیل امروز با شعارهای کوبنده در طول مسیر راهپیمایی و با فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر تروریست، بر حمایت از امت اسلام در مقابل دنیای استکباری تاکید و بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌گران و عوامل آنها در جهان اسلام و همچنین وحدت مسلمانان در مقابل اهداف آمریکا و اسرائیل غاصب سفارش کردند.

 

حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه استان اردبیل در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار رسا با تأکید بر وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابله با فرقه های ضاله و انحرافی از جمله وهابیت اظهار داشت: هتک حرمت به مرقد حجر بن عدی از سوی شورشیان داخلی کشور سوریه ماهیت اصلی دشمنان مردم سوریه را مشخص کرد و نشان داد که اینان به هیج مقدساتی اعتقاد ندارند.

 

وی با اشاره به این‌که چنین اقداماتی با هدف تحریک مذاهب برای آغاز جنگ داخلی میان پیروان مذاهب در سوریه است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی نسل‌کشی مسلمانان هستند، البته این هدف با ناامن کردن منطقه برای فروش هر چه بیشتر تسلیحات نظامی به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس همراه است.

 

حجت الاسلام نوروزی با تأکید بر این‌که مسلمانان باید با حفظ هوشیاری و وحدت فریب تفکرات الحادی و التقاطی وهابیت و سلفی‌ها و تکفیری ها را نخورند، تصریح کرد: زمانی که دشمن نتواند از راه منطق به اهداف خود برسد، به یقین متوسل به توطئه و فتنه خواهد شد، امروز وهابیت و گروه های تکفیری و سلفی ابزاری برای مطامع غرب در منطقه هستند.

 

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به شکست های متعدد تروریست های داخلی سوریه در برابر ارتش طی دو سال گذشته گفت: هدفی که در این دوسال غرب به دنبال تحقق آن بوده محقق نشده و امروز خود به صورت مستقیم وارد میدان شده است، تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی نیز نشان از ضعف و انفعال دشمنان در برابر ارتش سوریه دارد./9352/پ202/ب

ارسال نظرات