۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۶۱۴۱

برپایی غرفه فردای روشن در نمایشگاه زندگی فاطمی حرم کریمه اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ غرفه فردای روشن در نمایشگاه زندگی فاطمی، نقش جوانان و نوجوانان در چشم‌انداز 20 ساله نظام در عرصه‌های مختلف را بررسی می‌کند.
جوانان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بهشتی پور، مسؤول غرفه فردای روشن گفت: دراین غرفه ضرورت‌ها و روش‌های حماسه‌‌سازی نوجوانان و جوانان با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) ارائه شده است.
وی درباره فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در این غرفه به بازدیدکنندگان افزود:‌ بخش اول این غرفه حماسه سیاسی امروز است که به تبیین برکات و دست‌آوردهای انقلاب در عرصه ملی و بین‌المللی در زمان امروز پرداخته است.
مسؤول غرفه فردای روشن اظهار داشت: بخش دیگر غرفه فردای روشن، نقش جوانان و نوجوانان در چشم‌انداز 20 ساله نظام در عرصه‌های مختلف را در قالب پوستر‌ها ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به فعالیت این غرفه در دو بخش خواهران و برادران خاطرنشان کرد: بسیاری از بازدیدکنندگان این غرفه از خدمات ارائه شده در آن ابراز خرسندی کرده و دیگران را نیز برای حضور دراین غرفه دعوت کرده‌اند.
بهشتی‌پور در پایان درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه در جوار مضجع نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: برپایی نمایشگاه در این مکان مقدس، حرکتی ضروری و سودمند است که شایسته است با اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این عرصه،‌ همگان را برای استفاده از امکانات به کار گرفته شده، بهره‌مند سازد./907/د102/پ
ارسال نظرات