۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۶۶۱۷۶
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی:

حماسه سیاسی با نگرش موشکافانه به رهنمودهای رهبری تحقق می یابد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی اخلاق انتخاباتی را همان توصیه های رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی بیش از هر چیز منافع و مصالح نظام را در نظر داشته باشند.
حضرت آيت الله خامنه اي

حجت الاسلام اصغر نقدی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر ضرورت توجه به توصیه های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امسال مردم باید در نقش حماسه‌ساز در صحنه حاضر شوند و انتخاباتی باشکوه، عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را رقم بزنند.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: این دو حماسه لازم و ملزوم یکدیگرند و اگر حماسه سیاسی خرداد محقق شود، در پی آن شاهد حماسه اقتصادی خواهیم بود؛ از این رو دشمنان نظام اسلامی برنامه ریزی گسترده ای برای عدم تحقق حماسه سیاسی خرداد انجام داده اند.

حجت الاسلام نقدی با تأکید بر این‌که فشارهای سیاسی و تحریم های شدید اقتصادی در ماه های گذشته با هدف بدبین کردن مردم نسبت به نظام طرح ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن اغتشاش و تشنج و در نهایت ایجاد فضای امنیتی به جای نشاط سیاسی در آستانه انتخابات در کشور بود که البته در این هدف شوم خود نیز شکست خورده اند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که مردم و نامزدهای انتخاباتی هر یک رسالت خطیری در طول مدت مانده تا انتخابات بر عهده دارند، گفت: وظیفه مردم شناخت فرد اصلح با توجه به معیارها و شاخص های ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در حقیقت حماسه حضور بایستی با انتخاب آگاهانه، بابصیرت و اصلح همراه باشد.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی بیش از هر چیز منافع و مصالح نظام را در نظر داشته باشند و توجه ویژه به اخلاق و تقوای سیاسی در دوران تبلیغات انتخاباتی داشته باشند، در حقیقت اخلاق انتخاباتی همان توصیه های رهبری است.

حجت الاسلام نقدی با تأکید بر نگرش موشکافانه نسبت به توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان در مقاطع مختلف درباره اهمیت انتخابات و توجه به اخلاق انتخاباتی توصیه های مهم و تعابیر زیبایی ارائه کرده اند که اگر مورد توجه مردم و نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد، به یقین حماسه سیاسی رقم خواهد خورد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ایران از دیدگاه تحلیل‌گران سیاسی غرب گفت: به یقین این انتخابات در معادلات سیاسی منطقه بسیار تأثیرگذار خواهد بود؛ سردمداران غرب در انتظار نتیجه انتخابات در ایران هستند و چشم به چگونگی حضور مردم در پای صندوق های رأی دوخته اند./935/ت302/غ

ارسال نظرات