۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۶۶۲۱۷

همایش کشوری طرح تذکر لسانی در خوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی از برگزاری همایش کشوری طرح تذکر لسانی به میزبانی شهرستان خوی خبر داد.
همایش کشوری طرح تذکر لسانی در خوی برگزار می شود

احد مهرمند، معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: در سال جاری همایش کشوری راهکارهای توسعه فرهنگ تذکر لسانی در خوی و همچنین همایش راهکارهای توسعه آموزشی و تبلیغاتی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ارومیه برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان نشست هم اندیشی با اساتید حوزه و دانشگاه و کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌های ارومیه و چهار شهرستان منتخب استان نیز برگزار می شود.

 

به گفته مهرمند، در طول سال جاری  سه هزار حلقه سی دی ناصحون حاوی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، مداحی در رسای حضرت سیدالشهدا(ع) به چهار زبان و مطالب آموزشی و انتظامی در استان توزیع می‌شود.

 

وی از توزیع دوهزار عدد نرم افزار نورالزهرا(س) نیز در طول سال 92خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر آن 50هزار نسخه بروشور فرهنگی و آموزشی با موضوع عفاف و حجاب و 6هزار برگ نشریه ناصحون در سطح استان توزیع می‌شود.

 

مهرمند با اشاره به برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی و انشاءنویسی در طول سال جاری گفت: مسابقه برتر از جهاد، مسابقه بزرگ انشاء نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان و مسابقه مقاله نویسی در سطح دانش آموزی و دانشجویی در سال جاری برگزار می‌شود.

 

وی، درج جملات و شعارهای  امر به معروف و نهی از منکر از طریق تابلوهای روان ادارات، جایگاه‌های سوخت و تلویزیون‌های شهری، قبوض آب، برق، گاز و تلفن را از دیگر برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

 

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی افزود: در ایام ماه محرم نیز به مدت 10شب از شبکه استانی و شبکه بین‌المللی سحر مسابقه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات