۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۶۶۲۸۴
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

حوزویان قدرت تحلیل مردم را ارتقا دهند

خبرگزاری رسا - عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم تشویق مردم به حضور حداکثری را از وظایف روحانیان دانست و گفت: حوزویان در مقابل افرادی که مغرضانه قصد تخریب اصل انتخابات را دارند روشنگری لازم را انجام دهند.
حجت الاسلام عباس رضواني نسب

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه از ویژگی‌های مهم و کلیدی رییس جمهور آینده است.

     

    وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر دارا بودن نقاط قوت رییس جمهورهای گذشته و دوری از نقاط ضعف آنان اظهار داشت: استکبار ستیزی، رسیدگی به نقاط محروم کشور، حضور در بین مردم و پیشرفت همراه با عدالت از نقاط قوت دولت احمدی نژاد است.

     

    معاون آموزش بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری(ره) پرداختن به حواشی، پرداختن به مسائل بی مورد و غیر اساسی و انتقادهای بی جا از سوی رییس جمهور را از نقاط ضعف دولت  احمدی نژاد برشمرد.

     

    وی تخریب نکردن اذهان عمومی، تهمت نزدن، پرهیز از بی احترامی و دقت در اصول و مبانی را از اصول رقابتی نظام اسلامی دانست و خطاب به نامزدهای انتخابات توصیه کرد: همه شما با هرسلیقه‌ای دارای یک دشمن واحد هستید بنابراین برای جذب آرا کاری را انجام ندهید که دشمن خوشحال شود.

     

    حجت الاسلام رضوانی نسبت با بیان این‌که نامزدهای انتخابات منافع نظام را بر هرگونه سیاسی کاری ترجیح دهند، اظهار داشت: از وعده‌های دروغ و غیر قابل اجرا و غیر کارشناسی خودداری شود و نامزدهایی که در کشور پست و سمت دارند مراقب باشند که از بیت المال برای تبلیغات خود استفاده نکنند.

     

    وی تشویق مردم به حضور حداکثری، نقد منصفانه عملکردها، توجه به نظر جامعتین و تشویق مردم به انتخاب اصلح را از وظایف حوزویان در عرصه انتخابات پیش رو برشمرد و افزود: روحانیان سطح آگاهی و قدرت تحلیل مردم را ارتقا دهند و همچنین حوزویان در مقابل افرادی که مغرضانه قصد تخریب اصل انتخابات را دارند روشنگری لازم را انجام دهند./921/ت303/ج

ارسال نظرات