۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۶۶۳۸۱
با حضور آیت‌الله جوادی آملی؛

وبگاه خبری اسراء افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاح نسخه آزمایشی وبگاه خبری اسراء، با حضور حضرت آیت‌الله جوادی آملی، مفسر برجسته قرآن کریم، در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد.
وبگاه خبری اسراء افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه نسخه آزمایشی وبگاه خبری اسرا، با حضور حضرت آیت‌الله جوادی آملی، مفسر برجسته قرآن کریم، در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا برگزار شد.

براساس این گزارش، حضرت‌ آیت‌الله جوادی آملی در این مراسم در سخنانی گفت: ما وظیفه داریم خبر را خبر دانسته و از اصطلاحات روز بگذریم، انبیا آمدند خبر بدهند و بهترین خبر را نیز آوردند، منتهی خبر مربوط به این نیست که زید یا عمر چه چیزی گفت، مهم‌ترین خبر این است که ما بدانیم از کجا آمدیم و به کجا باید برویم.

وی افزود: ما خبر را باید چیزی قرار دهیم که عین فرهنگ ما است، یعنی خبر ما جامعه بشری است، خبر مهم این است که مرگ از پوست بیرون آمدن است، آن‌چه در جهان کنونی می‌گذرد علوم تجربی و کارهای تجربی است و این علوم و کارهای تجربی در عالم پس از مرگ خریدار نداشته و کار آمد نیست، ما به جایی می‌رویم که خبری از هیچ یک از علوم تجربی در آن نیست.

محمد مهدی حیدریان، معاونت رسانه اسراء نیز در سخنانی بیان داشت: در دنیا کنونی که باید تولید علم به مقتضای مصالح باشد، متأسفانه برخی از علما دچار رهبانیت شده و در لاک خود هستند، نتیجه این رهبانیت نیز تولید بیشتر نرم‌افزار و سخت‌افزار از سوی غربی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در جهان کنونی تمام اطلاعات در فضای مجازی ایجاد شده و مدیریت فکری افراد را این فضاهای مجازی بر عهده دارند، امروز یکی از بهترین سایت‌های موجود در اختیار بهاییت است که به تمام زبان‌های دنیا و با توجه به سطح‌بندی مخاطبان مطالب خود را منتشر می‌کند؛ یا برخی از سایت‌های شیعه و سنی که پشت پرده آن یهودیان هستند.

گفتنی است، این وبگاه خبری وابسته به بنیاد علوم وحیانی اسراء با هدف انتشار اندیشه‌های حضرت‌آیت‌الله جوادی آملی راه‌اندازی شده و به انعکاس سخنرانی‌ها، ‌دروس‌، پیام‌ها، ‌دیدارها، جلسات اخلاق، مقالات، پرسمان، تألیفات، استفتائات این مفسر برجسته قرآن کریم می‌پردازد، همچنین در آینده نیز تلویزیون و رادیو اینترنتی این وبگاه خبری راه‌اندازی می‌شود.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این وبگاه خبری اینجا کلیک کنند./993/پ202/پ

ارسال نظرات