۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۶۶۳۸۵
رییس تبلیغات اسلامی سمنان:

تفرقه میان شیعه و سنی مهم ترین هدف وهابیت است

خبرگزاری رسا _ یئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: وهابیت با شعارهای تو خالی اسلام گرایانه ای که سر می دهند به دنیال ایجاد تفرقه در بین جوامع شیعی و سنی هستند.
حجت الاسلام تقوي رئيس اداره تبليغات اسلامي سمنان

حجت الاسلام یدالله تقوی نیا، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان با بیان این که دشمنان هر روز با توطئه های جدید در صدد ایجاد تقرقه بین شیعه و اهل سنت هستند، گفت: این بار نیز آنها با تخریب قبر حجربن عدی صحابه پیامبر (ص) کارنامه ننگین خود را سیاه تر کرده اند.

 

حجت الاسلام تقوی با اشاره به افکار پلید و اعمال شیطانی وهابیت بیان داشت: نبش قبر در همه ادیان الهی کاری بسیار ناپسند است و انجام آن را حرام دانسته اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان تصریح کرد: وهابیت هیچ سنخیتی با اهل سنت ندارد و با شعارهای تو خالی اسلام گرایانه ای که سر می دهند به دنبال ایجاد تفرقه در بین جوامع شیعی و سنی هستند.

 

حجت الاسلام تقوی گفت: افرادی که به نام دین به جسد و مقبره صحابه رسول الله(ص) که شهید حمایت از ولایت و جانشینی بحق علی بن ابیطالب(ع) است این گونه بی حرمتی کردند  را حتی نمی شود با حیوانات مقایسه کرد.

 

ربیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان در پایان تصریح کرد: ملت ایران هر چه بغض، کینه و غصه از این اعمال زشت در درون دارند با خلق حماسه سیاسی، سیلی سنگینی به طراحان این کار زشت و پلید خواهند زد و دل امام زمان (عج) و رسول الله (ص) را شاد خواهند کرد./938/ت303/ش

ارسال نظرات