۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۶۶۳۹۴

حضور گسترده مردم در برنامه های ارتحال امام سبب ناامیدی دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون فرهنگی تبلیغی شهرستان میامی گفت: حضور گسترده مردم در برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه های آنها می شود.
بخشي، رئيس كانون فرهنگي تبليغي ميامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، نخستین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان میامی در سال جاری با موضوع برنامه ریزی مراسم اعتکاف، میلاد امام علی(ع) و بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) امروز در دفتر امام جمعه میامی برگزار شد.  

حجت الاسلام مجید بخشی، مسؤول کانون فرهنگی تبلیغی میامی با بیان این‎که بزرگداشت مناسبت های مذهبی وظیفه ای همگانی است، افزود: پرورش روح و روان جوانان و ایجاد روحیه تعهد و احترام به پیشوایان دینی یکی از محوری ترین اهداف مهم و اساسی سازمان تبلیغات اسلامی است.

مسؤول کانون فرهنگی تبلیغی میامی با اشاره به این‎که ایام اعتکاف از 13رجب همزمان با ولادت حضرت علی(ع) آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، ترویج مسایل دینی و معنوی و تشویق و ترغیب نسل جوان برای شرکت در محافل مذهبی را از اهداف این مراسم عنوان کرد و گفت: در مراسم اعتکاف افزون بر مسایل دینی و معنوی، برنامه‏های فرهنگی متنوعی نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده انتظار می رود مراسم اعتکاف امسال پرشور تر از سال‎های گذشته برگزار شود.

مسؤول کانون فرهنگی تبلیغی میامی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) گفت: حضور گسترده مردم در برنامه های سالروز ارتحال این بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه های آنها می شود.

حجت الاسلام بخشی اظهار داشت: این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود تا دشمنان این انقلاب حتی یک لحظه هم فکر تجاوز به این سرزمین را به خود راه ندهند./938/پ203/غ

ارسال نظرات