۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۶۶۴۲۲
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات آینده:

وظیفه امانتداری دولت باید خوب ادا شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این‎که 27 هزار نفر در استان مجری برگزاری انتخابات هستند، گفت: به یقین کنترل و مدیریت این انتخابات یکی از سخت ترین انتخابات کشور برای دولت است؛ چرا که هم باید میدان برای حضور پرشور مردم و ایجاد انگیزه در بین آنها باز باشد و هم وظیفه امانت داری دولت خوب ادا شود.
علي اصغر عنابستاني ، استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان با اشاره به این که انتخابات پیش روی ملت ایران از پرشورترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دولت و عوامل اجرایی انتخابات تلاش خود را به کار خواهند گرفت که همانند سال های گذشته انتخاباتی سالم برگزار کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ساختار کلی انتخابات در کشور ما سالم  است و کسی نمی تواند به آن ایراد بگیرد اما می طلبد دست اندرکاران انتخابات اعتمادسازی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عالی ترین مقام دولتی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 27 هزار نفر در استان مجری برگزاری انتخابات هستند، اظهار داشت: به یقین کنترل و مدیریت این انتخابات یکی از سخت ترین انتخابات کشور برای دولت است؛ چرا که هم باید میدان برای حضور پرشور مردم و ایجاد انگیزه در بین آن ها باز باشد و هم وظیفه امانت داری دولت خوب ادا شود.

عنابستانی با تأکید بر این که از اموال عمومی و بیت المال به هیچ وجه در مسأله انتخابات نباید استفاده شود، اظهار داشت: تعداد شعب ثابت اخذ رأی در استان 980 شعبه است که نسبت به سال گذشته 300 شعبه افزایش داشته است و آن به سبب برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تعداد داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا در استان را بیش از 4 هزار نفر عنوان کرد و گفت: انتخابات شورای شهر در 36 شهر استان و انتخابات شورای روستا در 539 روستای استان برگزار می شود.

وی تعداد اعضای اصلی شوراها در شهر‌های بالای 50 هزار نفر را 11 عضو اعلام کرد و گفت: تعداد اعضای اصلی شورا‌ها در شهرهای 20 هزار نفر، پنج عضو و تعداد اعضای اصلی شورا‌ها در شهرهای دارای 20 تا 50 هزار نفر جمعیت نیز هفت عضو اصلی است./9457/پ203/س

ارسال نظرات