۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۶۶۴۲۹
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه خواستار شد؛

تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات از سوی مبلغان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه، درباره نقش روحانیان در تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو، گفت: گروه‌های تبلیغی همواره برحضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید می‌کنند.
حجت الاسلام نبوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروه‌های تبلیغی که پیش از ظهر امروز، بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال 92 در صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار شد، با اشاره به سابقه بیست سال خود در عرصه تبلیغ، گفت: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی گروه‌های تبلیغی ارائه شده در این نمایشگاه بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد: به قدری فعالیت‌های تبلیغی گروه‌ها منحصر به فرد و جذاب بود که بنده بسیار مایل بودم با تمام گروه‌های تبلیغی ارتباط و تعامل داشته و از نزدیک با روند فعالیت‌های آن‌ها آشنا شوم.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی بیشتر مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه با گروه‌های‌ تبلیغی و ارایه ایده‌های جدید و نو است.

وی افزود: بررسی و بیان نقطه ضعف‌های گروه‌های تبلیغی از سوی طلاب، تعامل بیشتر میان اعضای گروه‌های تبلیغی و شناخت بهتر و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود گروه‌ها از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است که می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام نبوی در پاسخ به سؤالی درباره نقش روحانیان در تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: گروه‌های تبلیغی همواره برحضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین افرادی که در گروه‌های تبلیغی حضور دارند با تبیین شاخصه‌های رییس جمهور آینده با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افراد را در انتخاب فرد اصلح یاری ‌کنند تا شاهد انتخاب یک فرد اصلح برای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه درباره فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی در پاسخ به شبهات مربوط به مهدویت و سلفی‌گری، گفت: برخی از گروه‌های تبلیغی در زمینه فرق و ادیان در فضای مجازی فعالیت دارند، همچنین با حضور در مناطق مختلف به شبهات که از سوی دشمنان مطرح می‌شود، پاسخ می‌دهند.

وی در پایان تأکید کرد: هر چند حضور طلاب در مناطق محروم و یا پاسخ به شبهات در فضای مجازی یا حضوری از جایگاه مطلوب خود فاصله بیشتری دارد، ولی خوشبختانه در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است./993/ پ202/پ

ارسال نظرات