۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۶۶۴۳۰
رییس حوزه تولیت آستانه کریمه اهل‌بیت:

فعالیت گروه‌های تبلیغی سبب حفظ خانواده‌ها در برابر تهاجمات فرهنگی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه تولیت آستانه کریمه اهل‌بیت(ع) گفت: حضور گروه‌های تبلیغی در مناطق مختلف کشور در رشد فرهنگی مردم بسیار مؤثر خواهد بود و این فعالیت‌ها می‌تواند بخش عظیمی از تهاجمات فرهنگی و خلأهای دینی که در جامعه اسلامی وجود دارد را کم کند و خانواده‌ها به ویژه جوانان را از تهاجم فرهنگی حفظ کند.
تبليغ ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ سید مهدی حسینی‌نژاد، رییس حوزه تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع)، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروه‌های تبلیغی که در صحن جواد‌الائمه(ع) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، به اشاره به این‌که این نمایشگاه با همکاری حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، گفت: نمایش و همایش برتری‌های تبلیغی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: به نمایش گذاشتن فعالیت روحانیان پرتلاش که در عرصه تبلیغی کشور حضور فعال و چشم‌گیری داشتند برای طلاب، فضلا و اقشار مختلف مردم از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رییس حوزه تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع)،‌ تأکید کرد: به حق وقتی فرد به غرفه‌های گروهای تبلیغی مختلف مراجعه می‌کند متوجه می‌شود که هر کدام شاهکار بسیار ارزشمندی را در عرصه تبلیغ انجام دادند که در گسترش و ترویج معارف اهل‌بیت(ع) در سراسر کشور بسیار مطلوب بوده است.

وی افزود: قطعا حضور گروه‌های تبلیغی در مناطق مختلف کشور در رشد فرهنگی مردم بسیار مؤثر خواهد بود و این فعالیت‌ها می‌تواند بخش عظیمی از تهاجمات فرهنگی و خلاءهای دینی که در جامعه اسلامی وجود دارد را کم کند و خانواده‌ها به ویژه جوانان را از تهاجم فرهنگی حفظ کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد با بیان این‌که برگزاری نمایشگاه تبلیغی گروه‌های فرهنگی در جهت اهداف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) است، اظهار داشت: حرم مطهر حضرت معصومه(س) محور حوزه‌های علمیه است.

وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در بارگاه ملکوتی این بانوی بزرگوار می‌تواند پشتوانه دینی و فرهنگی برای روحانیان، طلاب و در راستای اهداف و مأموریت تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع) باشد.

گفتنی است، این نمایشگاه با همکاری حوزه‌های علمیه و آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع) از بیست و دوم تا بیست و ششم اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 22 همه روز پذیرایی علاقمندان است./993/پ202/پ

ارسال نظرات