۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۶۶۴۴۱
عضو جامعه مدرسین:

آیت الله مصباح پرچمدار مقابله با جریان ضد ارزشی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله مصباح یزدی به عنوان یکی از پیشگامان مقابله با جریان ضد ارزشی در کشور یاد کرد و گفت: تعریف‌هایی که رهبری درباره آیت‌الله مصباح یزدی داشته‌اند در مورد هیچ شخصیتی از بزرگان ما نداشته‌اند.
آيت اله رجبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر یکشنبه در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، وجود امام خمینی(ره) را یکی از برکاتی دانست که نصیب ملت ما شده و گفت: سال‌ها باید بگذرد که متوجه شویم چه برکت بزرگی را خداوند متعال به ما عنایت کرده است.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) نعمتی است که خداوند نه تنها به ما، ملل اسلامی و موحدان جهان داده بلکه ایشان نعمتی به تمام عالم بشریت است.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر این که امام خمینی(ره) آزادی، خودباوری و استکبار ستیزی را در میان مردم احیا کرد، گفت: ‌خدمت بزرگ دیگر ایشان این بود که بعد اجتماعی را در جامعه دینی ما زنده کرد و به فهماند که به همه ابعاد زندگی باید نگاه اجتماعی و حکومتی کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحقق انقلاب اسلامی را از برکت وجود امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: اگر امام خمینی(ره) نبود این انقلاب نصیب ما نمی‌شد و دیگر کشورهای آزادیخواه نمی‌شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی را از دیگر نعمات الهی به ملت دانست و گفت: امام خمینی(ره) کسی را تربیت کرد که توانست راه انقلاب را پس از خود به خوبی ادامه دهد.
وی با تأکید بر این‌که باید برای داشتن چنین رهبری خداوند را شاکر باشیم، ابراز کرد: دشمنان نیز اذعان دارند که رهبری نظام اسلامی را در برابر توطئه‌های آنها مصون نگاه داشته و تهدیدها را به فرصتی برای انقلاب تبدیل کرده است.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به ایجاد فرهنگ‌های نوین در جامعه از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت:‌ در جامعه وقتی تقوا عنوان می‌شد همه به رابطه فردی خود با خدا سوق داده می‌شدند اما ایشان تقوای اجتماعی و سیاسی را در جامعه مطرح کردند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: نوک پیکان دشمن به سوی رهبری نشانه رفته است چون دشمن فهیمده مرکز ثقل انقلاب کجا است و همانجا را هدف قرار داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی در ادامه با اشاره به خدمات آیت‌الله مصباح یزدی در حمایت از ارزش‌های دینی، اظهار داشت: آیت‌الله مصباح یزدی با جریانی که به دنبال از بین بردن اعتقادات و ارزش‌های اسلامی بودند به مقابله پرداخت و در این راه زحمات و تلاش‌های فراوانی از خود به جای گذاشت.
وی با اشاره به این که رهبری آیت‌الله مصباح یزدی را فردی بصیر عنوان کردند، گفت: تعریف‌هایی که رهبری درباره آیت‌الله مصباح یزدی داشته‌اند در مورد هیچ شخصیتی از بزرگان ما نداشته‌اند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این‌که آیت‌الله مصباح یزدی باقری لنکرانی را فرد اصلح می داند، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی باقری لنکرانی را از هفت سال پیش می‌شناسند و رفتار وی را پیگیری می‌کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی در پایان بیان داشت: وظیفه همه است که کاندیدای اصلح را شناسایی و تلاش کنیم که دیگران نیز به او رأی دهند./927/پ202/ج
ارسال نظرات