۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۶۶۴۵۵

جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اجرای مطلوب مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) یک وظیفه شرعی، قانونی و ادای تکلیف و تجدید بیعت با آرمانهای امام امت است.
جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حاتم نارویی، استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استانداری زاهدان گفت: تمامی اقدامات جهت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) صورت پذیرفته است و کمیته های ده گانه ستاد بزرگداشت همچون کمیته های امنیتی، اعزام، برگزاری مراسم، تبلیغات،حمل و نقل و ... تشکیل شده و آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

 

نارویی ادامه داد: برگزاری مراسمات 14خرداد و سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مربوط به تمامی اعصار است و باید هر سال باشکوهتر از سال گذشته برگزار شود.

 

نارویی افزود: مسؤولان امر باید به گونه ای برنامه ها را تدوین و آماده سازی کنند که شاهد ریزشی در این مراسم نباشیم و با رویش و افزایش تقاضا و درخواست چشمگیری روبرو شویم و سوق دادن جوانان و آشنا کردن نسل جدید با افکار و آرمانهای امام امت باید در برنامه این سفر معنوی قرار بگیرد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با لزوم برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: اجرای باکیفیت و مطلوب مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام یک وظیفه شرعی و قانونی و به نوعی ادای تکلیف و تجدید بیعت با آرمان‎های امام امت است، اعزام زائران به مرقد حضرت امام خمینی(ره) سفری زیارتی، فرهنگی و سیاسی است.

 

نارویی با بیان بعد مسافت زاهدان به تهران گفت: اعزام خانواده های شاهد و ایثارگر به این سفر معنوی باعث روحیه بخشی و نکته قوتی برای سایر زائران است و باید خانواده های شاهد و ایثارگر در اولویت اعزام ها قرار بگیرند و تمامی امکانات رفاهی و امدادی برای آن ها فراهم شود تا هیچ کمبودی در این سفر سیاسی و روحانی احساس نشود./940/پ203/ب 

ارسال نظرات