۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۶۶۵۰۰
معاون گروه تبلیغی حامیان ولایت:

مسؤولان از گروه‌های تبلیغی حمایت کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران گفت: مسؤولان از اقدامات گروه‌های تبلیغی استقبال می‌کنند اما متأسفانه از حمایت‌های مالی آنها خبری نیست.
تبليغ ديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سعید پورحسن معاون گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، گفت: این گروه تبلیغی در سال 88 تأسیس و به فضل الهی منشأ آثار و برکات فراوانی در استان مازندران شد.
وی با اشاره به فعالیت‌های گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران، ابراز کرد: اقدامات تبلیغی و فرهنگی این گروه در مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و زندان‌ها صورت می‌گیرد.
حجت‌الاسلام پورحسن با بیان این‌که در گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران هشتاد طلبه در حال تبلیغ دین هستند، اظهار کرد: مهمترین محیط تبلیغی این گروه مدارس هستند که در شصت مدرسه و در سه مقطع تحصیلی 3 هزار و پانصد ساعت کاری فعالیت تبلیغی شده است.
وی با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی در زمان‌های تعطیلی مدارس، گفت: در تابستان گذشته این گروه هفت پایگاه تابستانی دانش‌آموزی راه‌اندازی کرد و با برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی اوقات فراغت دانش آموزان را به بهترین نحو پر کرد.
معاون گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران اهمیت اقدامات تبلیغی و فرهنگی برای دانش آموزان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: تبلیغ در مدارس سبب شد که بخشی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به مباحث دینی شوند و مشغول به تحصیل در حوزه علمیه شوند.
حجت‌الاسلام پورحسن با بیان این‌که امسال تابسان پایگاه‌های تابستانی دانش آموزی را به بیست پایگاه افزایش خواهیم داد، اظهار کرد: در اوائل، این گروه تبلیغی تلاش‌های فراوانی برای رضایت آموزش و پرورش انجام داد اما با موفقیت این گروه امروز آنها تمایل به حضور روحانیت در مدارس دارند.
وی بیان داشت: مسؤولان از اقدامات گروه‌های تبلیغی استقبال می‌کنند اما متأسفانه از حمایت‌های مالی آنها خبری نیست.
حجت‌الاسلام پورحسن در پایان گفت: گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران از نظر تشکیلاتی تحت نظارت دفتر تبلیغات و از نظر معنوی تحت حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین توکل و امام جمعه بابل است./927/پ202/پ
ارسال نظرات