۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۶۶۵۲۳
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی:

جنگ نرم اراده جوانان مسلمان را هدف گرفته است

خبرگزاری رسا ـ ‌حجت الاسلام معبودی با تأکید بر نقش طلاب بر ترویج روحیه اعتماد به نفس در میان جوانان جامعه گفت: جنگ نرم دشمن اراده جوانان مسلمان را هدف گرفته است.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی معبودی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان امروز در جمع اعضای بسیج طلاب و روحانیان مدارس علمیه زنجان با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی از ماه ها برای انتخابات 24 خرداد و چالش در فضای انتخاباتی کشور برنامه ریزی کرده اند، اظهار داشت: هرگونه غفلت از درک حساسیت و موقعیت و مواضع دشمن ممکن است آثار جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.


وی با بیان این‌که نخبگان بی بصیرت عامل اصلی جسارت فتنه گران در حوادث پس از انتخابات سال 88 بودند، خاطرنشان کرد: نخبگان سیاسی درک صحیحی از جایگاه خود نداشتند و بصیرت ولایی را فراموش کرده بودند، از این رو عده ای ناخواسته در پازل فتنه دشمن قرار گرفتند و عده ای دیگر با سکوت خود جدول استکبار را پر کردند.


حجت الاسلام معبودی با تحلیل اوضاع و شرایط سیاسی حاکم در دوران انتخابات سال 88 و فتنه هشت ماهه تصریح کرد: در آن دوران مردم پیروز واقعی میدان بودند و جلوتر از نخبگانی که تنها ادعای ولایت مداری داشتند، در صحنه حاضر شدند و حماسه 9 دی را خلق کردند و برای همیشه طومار فتنه را درهم پیچیدند.


نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به این‌که فتنه گران سال 92 برای عقده‌گشایی و انتقام از شکست فتنه 88 وارد عرصه شده اند، گفت: در چنین شرایطی روحانیت به عنوان قشر تاثیرگذار و بانفوذ در اقشار مختلف جامعه، نقش بسزایی در ارتقای بینش و بصیرت دینی و سیاسی آحاد مردم بر عهده دارند، در وضعیت کنونی بایستی شاخص ها، رهنمودها و توصیه های ولایت فقیه به صورت کاملا واضح و روشن به مردم بازگو شود.


وی با بیان این‌که پروژه چالش در انتخابات 92 از ماه ها قبل کلید خورده و در راستای جنگ نرم و رسانه ای غرب قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود در مرحله نخست اعتقادات و باورهای مردم به عنوان موتور محرک جامعه را هدف قرار گرفته و مطابق با مقاصد خود تغییر می دهند و افکار عمومی جامعه را دچار تردید می کنند.


حجت الاسلام معبودی ادامه داد: پس از تغییر باورها، رسوخ در افکار و تغییر نوع نگرش انجام می شود که ادامه این روند در نهایت به تغییر آرمان ها و اهداف آن جامعه منجر می‌شود، در انتخابات سال 88 نیز دشمنان درپی تحقق اهداف جنگ نرم بودند؛ اما با بصیرت رهبری و مردم موفق نشدند.


وی در پایان با تأکید بر نقش طلاب بر ترویج روحیه اعتماد به نفس در میان جوانان جامعه گفت: جنگ نرم دشمن آرمان خواهی و تقویت اراده‌های ایرانی اسلامی را هدف قرار داده است، روحانیت باید از نخستین مرحله جنگ نرم دشمن با بصیرت بخشی و ارتقای روحیه خودباوری در جامعه، توطئه‌های استکبار و استعمار در جامعه اسلامی را خنثی کنند./9351/پ202/س

ارسال نظرات