۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۶۶۵۵۹
امام جمعه شهرکرد:

خدمت به فرهنگ نماز مدال الهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد خادمی در ستاد نماز جمعه را مدالی درخشان از سوی خداوند متعال دانست و گفت: نماز جمعه راه دشمن شناسی را به خوبی نشان می دهد؛ بنابراین ضرورت آن به اندازه ای است که همه کارها رها و به این فریضه مهم پرداخته شود تا حق خدایی خدا ادا شود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست ستاد نماز جمعه شهرکرد، با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب فرصت تبدیل شدن تاریکی گناه به نورانیت بندگی است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تأکید بر مغتنم شمردن ماه رجب افزود: سربلندی از فراز و نشیبهای سیاسی و اجتماعی، نیازمند بندگی کردن و اصلاح درون در این ماه است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به جایگاه رفیع نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد و ادامه داد: در عظمت نماز جمعه همین بس که خداوند سوره ای را به این نام بر پیامبر(ص) نازل کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سوره مبارکه جمعه گفت: این گونه نیست که تنها بخشی از این سوره به نماز جمعه اشاره دارد، بلکه همه سوره جمعه به این فریضه مهم اختصاص دارد و ضرورت بندگی، ملک بودن، دشمن شناسی و آمادگی برای نماز جمعه در این سوره نشان داده شده است.

وی نماز جمعه را سد محکمی در برابر دشمن دانست و گفت: نماز جمعه راه دشمن شناسی را به خوبی نشان می دهد؛ بنابراین ضرورت آن به اندازه ای است که همه کارها رها و به این فریضه مهم پرداخته شود تا حق خدایی خدا ادا شود.

رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری خادمی در ستاد نماز جمعه را مدالی درخشان از سوی خداوند متعال عنوان کرد و گفت: اگر همه نقش خود را در ستاد به خوبی انجام دهیم، هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی دیگر مشکلی در این راستا در استان نخواهیم داشت./9457/پ202/س

ارسال نظرات