۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۶۶۵۶۶

تبدیل مجوزهای موقت مؤسسه حوزوی امام رضا به دائم

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه‌های علمیه بر رفع هرچه سریعتر مشکلات مجوزهای دوره‌های آموزشی و تبدیل مجوزهای دوره‌های موقت آموزشی این مؤسسه به دائم تأکید کرد.
نشست مشترک معاون آموزش حوزه با مسؤولان مؤسسه امام رضا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، نشست مشترک مسؤولان این مؤسسه با معاون آموزش و مدیر مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، به مدت دو روز برگزار شد.
در این جلسه که در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام رحیمیان، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، بر همکاری بیشتر این مؤسسه با بخش های مختلف آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه تأکید کرد و اظهارداشت: امید است این جلسات راهگشای حل مشکل دوره‌های آموزشی مؤسسه باشد.
حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این مراسم با ابراز رضایت از رشته‌های موجود و روند رو به رشد آموزشی این مؤسسه بر رفع هرچه سریعتر مشکلات مجوزهای دوره‌های آموزشی و تبدیل مجوزهای دوره‌های موقت آموزشی این مؤسسه به دائم تأکید کرد.
در این جلسه طرفین با بررسی راهکارهای ارتقا سطح تحصیلی طلاب، نسبت به برطرف شدن برخی از مشکلات آموزشی طلاب به ویژه بحث تدوین پایان نامه‌ها تأکید شد./907/د102/ی
ارسال نظرات