۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۶۶۶۴۱

آزمون تربیت داور حفظ قرآن در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری آزمون تربیت داور حفظ قرآن در استان خبر داد.
آزمون تربیت داور حفظ قرآن در آذربایجان غربی برگزار می شود

اسماعیل خیری، ریس سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: آزمون تربیت داور در رشته حفظ قرآن کریم خرداد ماه سالجاری در ارومیه برگزار می شود.


وی با بیان این که افراد داوطلب تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به سایت www.telavat.com برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند، تصریح کرد: این آزمون ویژه حافظان کل قرآن است و آزمون شفاهی آن اواسط خرداد ماه برگزار می شود.

 

 

خیری ادامه داد: افرادی در که این آزمون موفق به کسب حدنصاب نمره شوند، برای گذراندن دوره های دو روزه آمادگی که در تهران برگزار می شود، اعزام می شوند.

 

 

 

این مسؤول همچنین اضافه کرد: کسانی که این دوره را با موفقیت بگذرانند در شهریور ماه جاری در یک دوره کارورزی شرکت کرده و از سوی سازمان دارالقرآن کریم کشور موفق به دریافت مدرک داور حفظ قرآن می شوند.

 

 

خیری در ادامه به برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن در رشته‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دوره‌های تربیت مربی قرآن در راستای تربیت نیروی متخصص قرآنی در جهت بالابردن مولفه های آموزش مفاهیم و مضامین کلام وحی در سراسر استان برگزار می‌شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات