۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۶۶۶۷۶
ولایتی:

دشمن از نفوذ روحانیت در بین مردم وحشت دارد

خبرگزاری رسا ـ مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل تأکید کرد: حضور گسترده روحانیان در مناطق گوناگون کشور هراس را در دل دشمنان ماندگار خواهد کرد.
 علي اکبر ولايتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح امروز در بازدید از مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمین(ع) اهواز، با بیان این که تأسیس این نهاد آموزشی کار بسیار خوبی در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان به ویژه فرقه وهابیت است، خاطرنشان کرد: گسترش نهادهای آموزشی به ویژه در زمینه معارف اسلامی سبب خنثی شدن تهدیدهای دشمن و پاسداری از اعتقادات مردم می شود

وی با اشاره به این که برخی از مساجد کشور امام جماعت و مبلغ دینی در آنها وجود ندارد، افزود: باید به مساجد و نهادهای مذهبی مردمی به خصوص هیأت ها نگاه دقیق و ویژه ای شود.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با تأکید بر جایگاه معنوی مساجد تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مساجد از وجود روحانی و مبلغ دینی خالی شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به طلابی که در مرکز استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: این طلاب پس از آموزش دیدن به شهر و دیار خود که امروزه از محرومیت معنوی رنج می برند باز می گردند و آموخته های خویش را به مردم محله خود آموزش دهند.

ولایتی در پایان سخنانش تأکید کرد: حضور گسترده روحانیان در مناطق گوناگون کشور هراس را در دل دشمنان ماندگار خواهد کرد./9458/پ203/ج

ارسال نظرات