۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۶۶۶۸۱

اجرای 25 برنامه فرهنگی در سالگرد ارتحال امام خمینی در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت بیست‌و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ه) 25ویژه برنامه فرهنگی در سراسر استان برگزار می‌شود.
اجرای 25 برنامه فرهنگی در سالگرد ارتحال امام خمینی در آذربایجان غربی

منوچهر زادعلی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: این برنامه‌ها که از روز 12خرداد ماه در استان آغاز شده و تا 20خرداد ادامه می‌یابد.

 

 

وی با اشاره به مراسم عزاداری و سوگواری در شهرهای تکاب، چالدران و چایپاره ادامه داد: در برخی از شهرهای استان همانند سلماس، مهاباد، سردشت، پیرانشهر و اشنویه نیز نمایشگاه عکس و پوستر و آثار خوشنویسی برپا می‌شود.

زادعلی همچنین اعلام کرد: برای بزرگداشت امام راحل، همایشی با عنوان« مهر تابان» در نقده برگزار شده و نیز مراسمی تحت عنوان«هجر آفتاب» در سردشت اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در میاندوآب مسابقه مقاله نویسی در رابطه با امام خمینی(ره) برگزار شده و از سوی دیگر در شهرهای ماکو، شوط و پلدشت مسابقه کتبی از وصیت نامه امام راحل برگزار می‌شود.

وی با بیان این که در شهرستان خوی، عصر شعر ویژه ارتحال امام برگزار می‌شود، افزود: همچنین در شهر مهاباد مسابقه کتابخوانی و مقاله‌نویسی نیز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ غربی، از اعزام کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرقد امام خمینی(ره) خبر دادو گفت: همچنین در ارومیه برنامه ورک شاپ نقاشی و طراحی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات