۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۶۶۷۲۹
ولایتی در گفت‎وگو با رسا:

به نفع هیچ کس کنار نمی روم

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که به نفع هیچ کس کنار نمی رود و تا آخر در عرصه خواهد ماند.
نشست خبري علي اکبر ولايتي

علی اکبر ولایتی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره کنار رفتن خود به نفع فرد یا جریانی خاص اظهار داشت: به نفع هیچ کس کنار نمی روم و تا آخر در عرصه خواهم ماند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اشاره کرد و افزود: یک مصرع این حماسه سیاسی حضور در انتخابات ریاست جمهوری است.

ولایتی ملت ایران را هوشیار و تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و انتخاب اصلح دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام خواهند گذاشت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که «در صورت پیروزی ترکیب کابینه شما چگونه خواهد؟ و آیا تنها از اصولگرایان استفاده می کنید؟» اظهار داشت: هرکس که نظام، قانون اساسی و ولی فقیه را قبول داشته باشد و در عمل این پایبندی را نشان دهد اصولگرا است.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با بیان این که دامنه اصولگرایی وسیع است، گفت: افراد متدین و متعهد در عرصه های مختلف را می توان اصولگرا نامید./9464/ت302/ج

ارسال نظرات