۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۶۶۷۳۳

تدوین ویژه‌نامه اخلاق انتخاباتی

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور از تدوین ویژه‌نامه اخلاق انتخاباتی خبر داد و گفت: این ویژه‌نامه دارای عناوینی همانند انتخابات در کلام حضرت امام و رهبری و مراجع تقلید، انتخاب اصلح، اخلاق انتخاباتی، حضور در انتخابات و محصولات انتخاباتی شامل بروشورها یا پوسترها جهت ترویج اصل انتخابات است.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام حسین‌خانی با تأکید بر این‌که فضای حوزه باید نسبت به انتخابات گرم شود، گفت: باید در عین رعایت کامل اخلاق، بتوانیم فضای حوزه‌های علمیه را گرم کنیم، از این‌رو ویژه نامه‌ای به منظور ترویج و تبیین اخلاق انتخاباتی در سایت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه به نشانی «http://tahzib-howzeh.com» بارگذاری شده است.

وی با اشاره به محورهای ویژه نامه اخلاق انتخاباتی، عنوان کرد: این ویژه نامه دارای عناوینی همانند انتخابات در کلام حضرت امام و رهبری و مراجع تقلید، انتخاب اصلح، اخلاق انتخاباتی، حضور در انتخابات و محصولات انتخاباتی شامل بروشورها یا پوسترها جهت ترویج اصل انتخابات است.

وی همچنین از اعزام کارشناسان سیاسی به استان‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان سیاسی در دو ماه ابتدای امسال به استان‌های مختلف اعزام شدند تا شاخص‌های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری را برای مردم تبیین کنند./993/د102/ن

ارسال نظرات