۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۶۶۸۲۳
مدیرحوزه های علمیه خواهران اصفهان؛

دشمن در صدد تضعیف اعتقادات مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابطحی گفت: قصد دشمن تضعیف اعتقادات مردم است اما نمی‌دانند هرچه این کارها را انجام دهند، مردم پایبندی‌شان بیشتر می‌شود، بجز اندکی جاهل که ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند.
حجت الاسلام سيد مهدي ابطحي مدير حوزه علميه خواهران اصفهان

 حجت الاسلام سید مهدی ابطحی، مدیر حوزههای علمیه خواهران استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با هتک حرمت نسبت به مرقد حجربن عدی از صحابه رسول خدا (ص) در سوریه، گفت: هیچ شیعهای نیست که نظر موافقی نسبت به این فعل حرام و ناپسند داشته باشد.

 

وی افزود: هر مسلمانی در هر کجای عالم بشنود متأثر میشود، زیرا اینها انسانهایی هستند که نه پایبند به دین هستند، نه اهل تسنن و نه شیعه، بلکه افرادی هستند وابسته به صهیونیسم، بلوک غرب و یا اروپا و امثال آن که مخالفتشان با مظاهر دینی است و  قطعا هر شیعهای از این کار اظهار تنفر و اظهار بیزاری میجوید.

 

مدیر حوزههای علمیه خواهران در رابطه با دستهای پشت پرده این واقعه افزود: اینها قطعا افرادی هستند که از سوی قدرتهای بزرگ مثل امریکا، انگلیس و رژیمهایی همچون صهیونیسم و وهابیت پشتیبانی و حمایت میشوند و میخواهند با اعتقادات مردم بازی کنند.

 

حجت الاسلام ابطحی خاطرنشان کرد: آنچه این عوامل را شکست میدهد، چیزی جز دین و اعتقادات مردم نیست، هرچند آنها قصدشان تضعیف اعتقادات مردم است اما نمیدانند هرچه این کارها را انجام دهند، مردم پایبندیشان بیشتر میشود، بجز اندکی جاهل که ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند.

 

وی در پایان گفت: ما تابع ولایت هستیم و آنچه مقام معظم رهبری برای مردم تعیین میکنند، همان را انجام میدهیم و در زمان فعلی جز برائت و بیزاری مامور چیز دیگری نیستیم، باید در چارچوب ولایت باشیم، همین که مقام رهبری فرمودند: اظهار برائت، بیزاری و تنفر کنیم وظیفه همه است و از این رو وظیفه فعلی همه همین است که اظهار تنفر و برائت کنند. /939/ت302/ب

ارسال نظرات