۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۶۶۹۰۶
28 اردیبهشت ماه؛

آغاز نام‎نویسی رشته های تخصصی سطح سه دفتر تبلیغات خراسان

خبرگزاری رسا ـ نام نویسی رشته های تخصصی سطح سه رسمی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه طلاب برادر 28 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
آغاز نام‎نویسی رشته های تخصصی سطح سه دفتر تبلیغات خراسان

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، نام نویسی رشته های تخصصی سطح سه رسمی ویژه طلاب برادر به صورت حضوری و غیرحضوری 28 اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود.

این گزارش حاکیست، زمان
ثبت
نام شنبه 28 اردیبهشت تا شنبه 4 خرداد 92 به صورت اینترنتی و حضوری بوده و طلاب باید پس از نام نویسی در آزمون ورودی که ساعت  16:30پنجشنبه 30 خرداد ماه برگزار می شود، شرکت کنند.

این گزارش می افزاید، طلابی که بتوانند در آزمون امتیازات لازم را کسب کنند در تاریخ چهارم و پنجم تیرماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

 

رشته‌های تخصصی سطح سه رسمی شامل تفسیر و علوم قرآن، علوم و معارف حدیث و فقه مقارن است و تابعیت جمهوری اسلامی ایران، سلامت جسمی و صلاحیت اخلاقی و داشتن حداکثر 40 سال سن، سوابق موفق تحصیلی درحوزه علمیه، حداقل اتمام سطح دو از جمله شرایط پذیرش این دوره است.

 

لازم به ذکر است، علاقه‎مندان جهت نام نویسی و تکمیل فرم می توانند به صورت اینترنتی در شبکه معالم(www.maalem.ir) و نیز حضوری در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اقدام و یا با شماره تماس 2230017 - 0511 تماس بگیرند./930/پ203/ب

ارسال نظرات