۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۶۶۹۶۶
بی بی سی اعتراف کرد:

آژانس انحرافی در برنامه هسته ای ایران پیدا نکرده است

خبرگزاری رسا ـ مسوولیین آمریکایی و اسرائیلی در اتهامی دروغ و نخ نما شده به نقل از منابع اطلاعاتی و جاسوسی شان اعلام کرده بودند که برنامه هسته ای ایران صد درصد نظامی شدن است.
آژانس انحرافی در برنامه هسته ای ایران پیدا نکرده است

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری به بررسی تحولات و مذاکرات هسته ای کشومان با گروه 1+5 در ترکیه و اتریش پرداخت و گفت: در استانبول ، آقای سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی با کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار می کند و در وین، مسئولان فنی آژانس بین المللی انرژی اتمی با کارشناسان ایرانی دیدار می کنند.


خبرنگار بی بی سی از اتریش در همین خصوص گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی همیشه گفته است که انحرافی در برنامه هسته ای ایران به سمت نظامی شدن پیدا نکرده ایم، اما نگرانی ها و سوالاتی داریم که ایران باید همکاری کند.
گفتنی است مسوولیین  آمریکایی و اسرائیلی در اتهامی دروغ و نخ نما شده به نقل از منابع اطلاعاتی و جاسوسی شان اعلام کرده بودند که برنامه هسته ای ایران در صدد نظامی شدن است و به انحراف کشیده می شود اما خبرنگار بی بی سی به نقل از آژانس بین المللی انرژی اتمی این موضوع را کاملا رد و حقیقت ماجرا را روشن کرد.
خبرنگار بی بی سی از ترکیه نیز در خصوص پیشنهاد گفتگوی گروه 1+5 با ایران پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: آقای سعید جلیلی اعلام کرد، مهم نیست چه کسی رییس جمهور ایران شود، تمام جناح های ایران متفق القول هستند و تغییری در برنامه های هسته ای ایران بوجود نخواهد آمد./1415/9161/خ

ارسال نظرات