۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۶۷۰۶۴
28 اردیبهشت؛

آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی در دانشگاه ارومیه

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه از آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه ارومیه از روز شنبه خبر داد.
آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی در دانشگاه ارومیه

حجت الاسلام سید مهدی قریشی، قائم مقام دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا در این شهرستان اظهار داشت: بر اساس جلسه کمیته هماهنگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف که دیروز در دانشگاه ارومیه برگزار شد، آغاز ثبت نام اعتکاف دانشجویی دانشگاه ارومیه روز شنبه 28 اردیبشهت ماه تعیین شده است.

 

وی مهلت ثبت نام داشجویان را سه روز اعلام کرد و افزود: با توجه به این که در حال حاضر دانشجویان در تعطیلات قبل از برگزاری آزمون های پایان ترم به سرمی برند، ثبت نام در محل خوابگاه های دانشجویی انجام می شود.

 

این مسؤول ظرفیت امسال دانشگاه ارومیه برای میزبانی از شرکت کنندگان در مراسم معنوی اعتکاف را یکصد نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این مراسم پرفیض در مسجد دانشگاه ارومیه واقع در نازلو برگزار می شود.

 

قائم مقام دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه با بیان این که اعتکاف بهترین فرصت برای انس بیشتر با کلام خدا و تقرب جویی به درگاه خداوند است، گفت: اعتکاف های دانشجویی یکی از زیباترین جلوه های معنویت گرایی نسل جوان است.

 

حجت الاسلام قریشی اجرای سخنرانی با حضور اساتید دانشگاهی و حوزوی، برگزاری مراسم دعا و مناجات، ختم دسته جمعی قرآن، انجام اعمال وارد شده در روایات و کتب دینی ویژه اعتکاف و همچنین برگزاری دعای ام داوود را از برنامه هایی اجرایی در اعتکاف دانشجویی دانشگاه ارومیه اعلام کرد./936/ت303/ب

ارسال نظرات