۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۶۷۲۴۲

انتقاد امام جمعه دامغان از کمبود اعتبارات فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان با انتقاد از کمبود اعتبارات فرهنگی گفت: کمبود اعتبارات سبب شده که طرح تذکر لسانی خوب اجرا نشود و ما روز به روز شاهد افزایش بدحجابی هستیم.
حجت الاسلام ترابي، امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمود ترابی، امام جمعه دامغان صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد از کمبود اعتبارات فرهنگی انتقاد کرد و افزود: مسؤولان برای اجرای برنامه های فرهنگی که مهم ترین سپر برای جلوگیری از بی بندوباری است هیچگونه اعتباری اختصاص نمی دهند ولی برای اجرای دیگر برنامه ها بودجه دارند.

 

 وی تصریح کرد: کمبود اعتبارات سبب شده که طرح تذکر لسانی خوب اجرا نشود و ما روز به روز شاهد افزایش بدحجابی هستیم.

 

امام جمعه دامغان با بیان این که برای اجرای طرح تذکرلسانی باید یک حرکت عمومی صورت گیرد گفت: با اجرای برنامه های فرهنگی برای خانواده و جوانان می توان گام موثری درکاهش بدحجابی برداشت.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: مسؤولان باید برای جذب جوانان به سوی مساجد و اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی بیشتر تلاش کنند.

همچنین سرهنگ محمد حسن مرتضوی، فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: در آینده چندین دوره آموزشی احکام فقهی و شرعی برای اصناف باهدف ارتقای سطح دانش اسلامی و ترویج ارزشهای اسلامی درانجام معاملات برگزار می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان افزود: با شکل گیری شوراهای امر به معروف و نهی ازمنکر در ادارات وکارخانجات می توان به ترویج فرهنگ امربه معروف ونهی ازمنکر کمک کرد.

وی تشکیل دفتر حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر با هدف ارتقای منزلیت اجتماعی امربه معروف و نهی از منکر، توسعه طرح عیون خودرویی و اماکن با هدف آراستگی جامعه به مظاهراسلامی، اجرای طرح تذکرلسانی و آموزش عمومی امربه معروف ونهی از منکر را ازمهم ترین برنامه های امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان دامغان اعلام کرد./938/پ203/ب

ارسال نظرات