۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۶۷۲۸۹
مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم:

نامزدهای جریان اصولگرا یک نفر را معرفی کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تعدد کاندیداهای اصو‌گرا در انتخابات را موجب شکست آرا رییس جمهور منتخب دانست و با تأکید بر این‌که آنها باید از بین خود افراد اصلی و الگو را انتخاب کنند، گفت: رییس جمهوری که با آرای بالا انتخاب شود، می‌تواند اثرات مهمی در جهان داشته باشد.
حجت‌الاسلام سيد جلال بني هاشمي، مدير مدرسه علميه نبي اکرم(ص)

حجت‌الاسلام سید جلال بنی هاشمی، مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به موضوع حماسه اقتصادی، ابراز داشت: مساله اقتصادی در سال‌های گذشته هم مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است، به‌ گونه ای ‌که ایشان تأکید داشتند اقتصاد کشور باید از وابستگی به نفت جدا شود و به سمت تولید برود.

وی تأکید کرد: دولت‌مردان باید برنامه‌ریزی اساسی در جهت مقابله با تحریم‌هایی که دشمنان به بهانه مسائل هسته‌ای بر علیه جمهوری اسلامی اعمال کرده‌اند، حرکت و فعالیت داشته باشند.  

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) با اشاره به موضوع حماسه سیاسی و پیش روی داشتن دو انتخابات مهم شوراها و ریاست جمهوی، خاطرنشان کرد: ملت ما باید حماسه عظیمی را به رخ جهانیان بکشاند تا یک رییس جمهور شایسته انتخاب شود.

حجت‌الاسلام بنی هاشمی با تأکید بر این‌که حوزویان باید معیارهای رییس جمهور شایسته را تبیین کنند تا دیگر به مشکلی مانند فتنه 88 دچار نشویم، گفت: این مسأله واقعا بر دوش روحانیت است به‌ گونه ای‌که باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و سفارشات مراجع تقلید و بزرگان را برای مردم تبیین و تشریح کنند و در این عرصه پیشتاز باشند.

وی با برجسته و مهم‌تر دانستن وظیفه و نقش مردم در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: مردم همیشه در راهپیمایی‌ها حاضر هستند و البته مسؤولان و احزاب هم می‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) عنوان کرد: کشور ما روی حزب‌گرایی بند نمی‌شود زیرا اساس نظام جمهوری اسلامی ایران به نحوی است که تکیه‌گاهش ابتدا خدا و سپس مردم و رهبری است.

حجت‌الاسلام بنی هاشمی با تأکید بر این‌که نامزدهای جریان اصولگرا باید از بین خود یک فرد را انتخاب کنند، ابراز داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند رییس جمهور آینده باید نقاط قوت فعلی را داشته باشد و از نقاظ ضعف جلوگیری کند و در انتخاب نهایی باید این ملاک مهم مدنظر و معیار قرار گیرد.

وی درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: رییس جمهوری که با آرای بالای مردمی انتخاب شود، می‌تواند اثرات مهمی در جهان داشته باشد./956/ت302/ج

ارسال نظرات