۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۶۷۳۶۰
همزمان با سالروز ارتحال امام صورت می‌گیرد؛

حضور 6 هزار نفر از خراسان شمالی در حرم امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیش از شش هزار نفر از این استان برای زیارت مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.
امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، عنوان کرد: در سال جاری و در ایام بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، شش هزار و 700 زائر از این استان برای زیارت مرقد امام راحل اعزام خواهند شد.

 

وی با بیان این که نام‌نویسی از متقاضیان اعزام به مرقد امام، در خراسان شمالی از 15 اردیبهشت ماه و در پایگاه‌های بسیج سرتاسر استان آغاز شده است، اظهار داشت: مهلت نام‌نویسی برای اعزام تا هشتم خردادماه تعیین شده و تمامی اعزام ها نیز به صورت هماهنگ در سطح شهرستان های خراسان شمالی سیزدهم خرداد صورت می‌گیرد.

 

به گفته حجت الاسلام سالاری این تعداد زائر با کمک سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و به وسیله 160 دستگاه اتوبوس اعزام می شوند و بر اساس برنامه نیز در طول مسیر رفت و برگشت، اکیپ‌های ویژه پلیس راه، کاروان های عزاداران و زائران را همراهی می کنند.

 

وی اضافه کرد: از تعداد کل زائران اعزامی از خراسان شمالی به مرقد امام راحل، بیش از پنج هزار نفر به صورت متمرکز و بقیه نیز از اقشار متخصص نواحی استان اعزام می شوند.

 

این مسؤول عنوان کرد: برنامه زائران اعزامی از خراسان شمالی شرکت در مراسم ارتحال در حرم مطهر امام(ره)، همچنین حضور در نماز جمعه و زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران خواهد بود.

 

گفتنی است، در سال گذشته و در ایام بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، از خراسان شمالی در مجموع هفت هزار و 500 زائر به زیارت مرقد امام مشرف شدند./934/پ202/س

 

 

ارسال نظرات