۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۶۷۴۲۱
در درس خارج مطرح شد؛

هشدار جدی آیت الله نوری همدانی به حکام بحرین

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی تعرض به بیت رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد و به رژیم آل خلیفه هشدار داد: در صورت تکرار این گونه اقدامات باید منتظر اعتراض جدی علما و حوزه باشد.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، تعرض نیروهای رژیم آل خلیفه به بیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.
وی رژیم آل خلیفه را رژیمی نامشروع و نوکر استکبار جهانی خواند و تصریح کرد: آل خلیفه به اسم اسلام به این دین مبین ضربه می زنند و دستورهایی که از سوی استکبار صادر می شود را اجرایی می کنند.
این مرجع تقلید با تاکید بر این که مراجع و علما در قبال این گونه اقدامات سکوت نکرده و نخواهند کرد،‌ به آل خلیفه هشدار داد چنانچه این قبیل اقدامات تکرار شود حوزه علمیه قم و علما در قبال آن سکوت نخواهند کرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مردم بحرین به دنبال حقوق قانونی خود هستند و حکام این کشور باید به خواسته های مردم احترام بگذارند.
این مرجع تقلید یادآورشد: اگر این گونه جسارت ها و هتک حرمت به بیوت علما در بحرین ادامه یابد ما به صورت جدی تر اعتراض خود را نشان خواهیم داد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات