۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۶۷۴۲۳

1200 زائر از دامغان به مرقد امام خمینی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) دامغان از اعزام یک هزار و 200 زائر از این شهرستان به بارگاه ملکوتی امام راحل خبر داد.
 مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید جعفر میرعلی اکبری، دبیر ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان دامغان صبح امروز در جلسه این ستاد در محل فرمانداری دامغان گفت: به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه دامغان یک هزار و 200  زائر از این شهرستان به بارگاه ملکوتی امام راحل (ره) اعزام خواهند شد.

وی برگزاری با شکوه مراسم های ویژه ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی را لبیک گفتن مجدد ملت شهیدپرور به ندای ولایت عنوان کرد و افزود: انقلاب ما انقلاب منحصر به فردی است که بیشترین دشمنان را داشته است.

حجت الاسلام میرعلی اکبری اظهار داشت: عامل بقا و دوام انقلاب اسلامی حضور مردم است و خون شهدا و ولایت این انقلاب مردمی را بیمه کرده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان افزود: ایام رحلت امام (ره) و قیام پانزده خرداد امسال با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) تقارن یافته که خود بر لزوم توجه به این ایام سوگواری می افزاید حال آنکه ما پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد را نیز پیش رو داریم و وظیفه ما در این زمینه انتقال بیش از پیش پیام انقلاب به نسل جوان است.

سرهنگ سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این جلسه حضور گسترده و فعال بسیجیان و تمامی اقشار جامعه را در برنامه های 14 و 15 خرداد نشانگر عشق و علاقه مردم به اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان از زائران بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) ثبت نام می کنند و تمامی اقدامات لازم با همکاری تمامی دستگاه ها برای رفاه حال زائران فراهم خواهد شد.

عباس طاهران پور، معاون فرماندار دامغان نیز در این نشست با بیا این که ولایتمداری مردم دامغان در تمام صحنه های حساس انقلاب اسلامی تا به امروز زبانزد همگان است، گفت: باید در این ایام علاوه بر برنامه های بزرگی مانند دو یادواره شهدا، ایستگاه های پذیرایی از زائران، مسابقات و برنامه های فرهنگی و قرآنی پیش بینی شده گام های موثری در تبیین اندیشه والای امام امت (ره) نیز برداشته شود./938/پ203/ب

ارسال نظرات