۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۶۷۴۳۹
در جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران مطرح شد:

ارتقای علمی حوزه علمیه تهران و ارتقای امنیت اخلاقی ورزشگاه‌ها

خبرگزاری رسا ـ در جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران به تلاش حوزه علمیه تهران برای اخذ مجوز سطح سه برای برخی مدارس، دوره آموزش مشاوره ویژه اساتید و مدیران مدارس علمیه و ارتقای امنیت اخلاقی ورزشگاه‌ها در اثر حضور مبلغان حوزه علمیه تهران اشاره شد.
جلسه مشترک مديران مدارس علميه تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران صبح امروز در ساختمان مرکز مدیریت این استان با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان تهران و مدیران مدارس علمیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در سخنانی با اشاره به استقبال جوانان مؤمن و متعهد از ورود به حوزه‌های علمیه تصریح کرد: امسال بحمدالله جوانان مؤمن و متعهد برای ورود به حوزه‌های علمیه استقبال خوبی داشتند و این جوانان به دست ما امانت هستند که باید مدیران مدارس علمیه برنامه‌ریزی علمی و معنوی خوبی را برای این امانت‌های الهی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به قوانین پذیرش و انتقال طلاب افزود: مدارس علمیه با هماهنگی مرکز مدیریت اقدام به انتقال و پذیرش طلاب کنند و از پذیرش طلابی که آزمون ورودی نداده‌اند، خودداری کنند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به برگزاری امتحانات خردادماه اظهار داشت: انتظار می‌رود که مدیران محترم مدارس علمیه، امتحانات را با نظم و برنامه‌ریزی که اعلام شده است، برگزار نمایند و در تصحیح اوراق امتحانی دقت نموده و روش اعتدال را رعایت کنند.

در ادامه حجت الاسلام کبیریان، معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران در سخنانی با اشاره به ارتقای کیقیت علمی حوزه علمیه استان تهران ابراز داشت: برای بالابردن کیفیت و استقلال علمی حوزه علمیه استان، باید مدارس، سطح علمی خود را افزایش دهند تا بتوانیم مجوّز علمی سطح سه چند مدرسه را دریافت کنیم و به استقلال علمی استانی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام گودرزی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران هم در سخنانی با اشاره به برگزاری دوره آموزش مشاوره ویژه اساتید و مدیران مدارس علمیه استان تهران ابراز داشت: این آموزش در چهار دوره زمانی در تیرماه برگزار خواهد شد که در پایان دوره نیز مدرک معتبر ارائه می‌شود.

در پایان جلسه نیز حجت الاسلام بابادایی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان تهران با اشاره به برنامه‌های تبلیغی این معاونت خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی معاونت تبلیغ، حضور روحانیون در ورزشگاه‌ها مورد استقبال مسؤولین و جوانان قرار گرفته است و باعث شده که امنیت ورزشگاه‌ها از جهت اخلاقی بهتر شود./958/پ202/ص

ارسال نظرات