۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۶۷۵۰۶
فرمانده سپاه دامغان:

فتح خرمشهر تحقق وعده الهی بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه دامغان، حماسه فتح خرمشهر را تفسیر آیات قرآن و تحقق وعده الهی به پیروزی حق بر باطل دانست.
فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، سید حسن مرتضوی،  فرمانده سپاه ناحیه دامغان، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد شهرستان دامغان گفت: بی شک حماسه فتح خرمشهر تفسیر آیات قرآن  و تحقق وعده الهی به پیروزی حق بر باطل بود.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد شهرستان دامغان با تأکید بر ضرورت مشارکت همه نهادها در برگزاری باشکوه برنامه های هفته مقاومت و پیروزی یادآور شد: نیت خالص، اراده والا و پیروی از ولایت شاخصه جوانانی بود که حماسه فتح خرمشهر را خلق کردند.

مرتضوی برگزاری نشست هایی با موضوع بصیرت و حضور، نمایشگاه های کتاب ، عکس و نقاشی، غبار روبی مزار شهدا، شب خاطره با حضور رزمندگان و ایثارگران، مراسم چهلم شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار با خانواده های شهدا عملیات بیت المقدس و مسابقات تیراندازی را بخشی از برنامه های پیش بینی شده جهت بزرگداشت سوم خرداد عنوان کرد.

عباس طاهران پور، معاون فرماندار دامغان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری مراسمی با شکوه و هماهنگ در خور حماسه سازان آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: همیشه روزهای ابتدایی خرداد یادآور پیروزی لشکر اسلام و مایوس شدن دشمنان است. باید بکوشیم این حماسه در خرداد پیش رو تکرار شود.

حجت الاسلام مصطفی تقوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان نیز در ابن جلسه با اعلام برنامه هایی با محوریت مساجد ویژه ایام آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش ها است و این پیروزی مدیون زحمات ایثارگران بسیاری است که این حماسه را خلق نمودند.

 

وی افزود: بهترین زبان برای نقل این رشادت ها کلام ائمه جماعات و راویان است که باید در ایام هفته مقاومت و پیروزی درس ها و گفتنی هایی را که در سینه دارند به جوانان عرضه کنند./938/پ203/س

ارسال نظرات