۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۶۷۶۹۱
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی:

ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
حجت‌الاسلام و المسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان بیان داشت: انتخابات 24 خرداد یکی از روزهای سرنوشت‌ساز برای کشور محسوب می‌شود.


وی با بیان این که در این روز چشم همه جهانیان به ایران دوخته می‌شود، گفت: تقارن انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری اهمیت این روز را بیشتر کرده است.


امام جمعه زنجان با اشاره به این که ملت ایران تجربه برگزاری انتخابات بسیاری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: در 35 سال گذشته وفاداری ملت به نظام و انقلاب ثابت شده و این بار نیز مردم کشور با حضور با شکوه در انتخابات بار دیگر حمایت خود از نظام را ثابت می‌کنند.


وی با تاکید بر این که مردم ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند، افزود: توطئه‌های دشمنان و کارشکنی‌های آنها تاثیری در حمایت ملت از نظام ندارد.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به این که انتخاب فرد اصلح چه در عرصه کشوری و چه در عرصه شهری و روستایی تاثیر بسزایی در موفقیت کشور دارد، خاطر نشان کرد: ملت ایران باید همانگونه که نسبت به انتخاب رییس جمهور اصلح حساس هستند، نسبت به انتخاب فرد شاسیته در انتخابات شوراها نیز حساس باشند.


وی با بیان این که اعضای شورا به عنوان رابطی بین مردم و مسؤولان شهر محسوب می‌شوند، ادامه داد: مردم باید با انتخاب افراد شایسته و کسانی که به امور شهری آشنا هستند، زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم سازند./901/ت303/ب

ارسال نظرات