۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۶۷۸۰۶
توصیه آیت الله خاتمی به نامزدهای ریاست جمهوری:

در صورت عدم احراز صلاحیت با تمکین به قانون فضای جامعه را ملتهب نکنید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و هوادارانشان خواست تا در صورت عدم احراز صلاحیت قانون را تمکین کنند و اعتراض شان را مبادی قانونی پیگیری کنند.
آيت الله سيد احمد خاتمي

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که تا ساعاتی دیگر نتیجه بررسی صلاحیت های نامزدهای ریاست جمهوری اعلام می‌شود، گفت: هم به کاندیداهایی که صلاحیت شان احراز نمی شود و هم به هواداران شان عرض می کنیم قانون را تمکین کنند، فضای جامعه را ملتهب نکنند و اگر اعتراضی دارند به صورت قانونی اعتراض شان را دنبال کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که قانون شورای نگهبان را فصل الخطاب قرار داده است، اظهار داشت: شورای نگهبان هم زمان امام خمینی(ره) مورد تایید حضرت امام (ره) بودند و هم الان مورد تایید مقام معظم رهبری است، ان شاءالله دین شان را فدای دنیای شان نمی‌کنند، ضوابط را دیده‌اند و آنچه را که اعلام شده در نتیجه گفته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر نامزدی تمکین نکرد وظیفه امت حزب الله چیست؟ گفت: در این صورت باید منتظر دستور رهبر معظم انقلاب بود. /959/ت302/ج

ارسال نظرات