۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۶۷۹۲۶

وقتی بی بی سی نمی تواند موفقیت ارتش سوریه را ببیند

خبرگزاری رسا ـ شبکه بی بی سی خبر انهدام خودروی نظامی رژیم صهیونیستی پس از ورود به منطقه بئر العجم در جولان اشغالی را تنها به صورت زیر نویس اعلام کرد.
بي بي سي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، در حالی که ارتش سوریه توانسته است پیروزی های چشمگیری در مقابله با شورشیان مسلح بدست آورد، این موفقیت ها برای حامیان خارجی شورشیان بسیار گران تمام شده است و سعی دارند به هر نحو ممکن این پیروزی ها را کمرنگ جلوه دهند.

 

یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با نقض موافقت نامه آتش بس 1974 و تجاوز به خاک سوریه در منطقه بئر العجم در جولان اشغالی، توسط ارتش سوریه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.


ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرده است: به هرگونه نقض حاکمیت؛ فوری و قاطعانه پاسخ می دهد، و هر کسی که فکر کند می تواند قدرت ارتش سوریه را بیازماید، دچار اشتباه شده است.


شبکه بی بی سی بعنوان یک مدعی آزادی بیان ـ هرچند که دور از انتظار نمی نمود ـ در انعکاس این خبر مهم بسیار ضعیف عمل کرد، و این خبر را فقط بصورت زیر نویس درج کرد و نوشت: سوریه به یک خودروی نظامی اسرائیل در بلندی های جولان شلیک کرد ولی به سربازان آسیب نرسید.

این در حالی است که خبرهای کم اهمیت تر از این که توسط شورشیان مسلح اتفاق می افتد را با آب و تاب زیاد انعکاس می دهد./1415/9161/خ

ارسال نظرات