۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۶۷۹۷۳
آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد؛

ضرورت رعایت تقوا از سوی کاندیداها و طرفداران آنها

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب حفظ آبروی نظام اسلامی دانست و بر ضرورت رعایت تقوا از سوی کاندیداها و طرفداران آنها در انتخابات تأکید کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به روایات بر ضرورت رعایت تقوا در زندگی تأکید کرد و گفت: خداوند با هیچ قومی خویشاوندی ندارد و کسی که تقوا را رعایت کرده و به دستورات الهی عمل کند مشکلاتش کم‌تر می‌شود.
 
وی بندگی خدا را سبب سعادت دنیا و آخرت انسان خواند و ابراز کرد: همه انسان‌ها مشمول وعده‌های الهی هستند و اگر اطاعت و بندگی کنند به سعادت می‌رسند.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این‌که انسان باید از اعمال خود مراقبت کند، اظهار داشت: انسان اگر فاصله‌ای میان اعمال خود و دستورات الهی می‌بیند باید در صدد جبران آن برآید.
 
آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که انسان باید به همه دستورات الهی عمل کند، نه بخشی از آنها، گفت: متأسفانه برخی از مردم بخشی از دستورات الهی را انجام داده و به بقیه بی توجهی می کنند؛ باید در زندگی همه واجبات و دستورات الهی را با استفاده از فتوای مراجع تقلید انجام داد.
 
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب حفظ آبروی نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و باید مردم به گونه‌ای در این عرصه شرکت کنند تا دشمن نا امید شود.
 
آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت رعایت تقوا از سوی کاندیداها و مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: همه باید برای انتخاب کاندیدای اصلح تلاش کنند./927/پ202/ج
ارسال نظرات