۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۶۸۰۰۸
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

نامزدها و گروه‌ها به رأی شورای نگهبان تمکین کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: نامزدها و گروه‌ها باید به رأی شورای نگهبان که بر اساس قانون اساسی اعلام نظر می‌کند تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود.
حجت الاسلام احمدي ، مدير حوزه هاي علميه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب فرخشهر گفت: نامزدها و گروه‌ها باید به رأی شورای نگهبان که بر اساس قانون اساسی اعلام نظر می‌کند تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود.

وی با بیان این که بسیاری از افراد گمان می‌کنند اگر بگویند ولایت، جمهوری اسلامی و نظام را قبول دارند تمام اعمالشان قبول خواهد بود، افزود: این‌گونه نیست که بدون آزمایش و مشاهده عملکردها بتوان گفت اعمال آدمی مورد قبول واقع می‌شود.

امام جمعه فرخشهر با اشاره به این که دشمنان در شرایط کنونی هجمه‌های شدیدی را به منظور کم رنگ کردن حضور مردم ایران در انتخابات آغاز کرده‌اند، گفت: لازم است اقشار گوناگون جامعه در انتخابات شرکت کرده و افزون بر این‎که دشمنان را ناکام می‌کنند در پیشگاه الهی هم شرمنده نباشند.

مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عملکرد ملت ایران زیر ذره‌بین بیگانگان قرار دارد؛ بنابراین باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها در حفظ آبروی اسلام و انقلاب و تحقق حماسه سیاسی مشارکت کنیم.

وی با بیان این‎که کاستی‌ها و مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: ایران را با نام اسلام می‌شناسند و نباید این مشکلات سبب کوتاه آمدن در برابر  دشمنان شود.

امام جمعه فرخشهر اضافه کرد: چنانچه برخی افراد در انتخابات شرکت نکنند و از خود ضعفی نشان دهند آن‌گاه دشمنان برای اعمال تحریم‌های بیشتر جرأت می‌یابند.

حجت الاسلام احمدی در پایان حمله وحشیانه عمال رژیم آل خلیفه به منزل مسکونی شیخ عیسی قاسم را محکوم و ابراز کرد: این اقدام ددمنشانه خوی ضد دموکراسی آل خلیفه را بیش از گذشته آشکار کرد./9457/پ202/غ

ارسال نظرات