۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۶۸۰۸۶
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

حلقه انحراف به دنبال احیای جریان فتنه در انتخابات بود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: جریان انحرافی قصد برگرداندن جریان فتنه را داشت اما باورشان نمی شد شورای نگهبان هر دو نفرشان را رد کند.
مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، شامگاه چهارشنبه در برنامه ناگفته های فتنه و جریان انحرافی در سالن ورزشی تختی کاشان اظهار داشت: آن چه در فتنه سال 88 در بین خودی ها اتفاق افتاد، برای ما دشمن شناسی نبود، بلکه برخی ابزار دست دشمن شده بودند، اما ایمان مردم به ولایت باعث شد آنها از ما فاصله بگیرند و فتنه ای که می رفت سالها آثارش برجای بماند خنثی شود .

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به این که فتنه گران قصد داشتند تمام زحمات، مجاهدت ها و حاصل انقلاب را یک جا تحویل آمریکا بدهند اما در محاسبات خود اشتباه کردند و شکست خوردند، گفت: جریان انحرافی اقداماتی را انجام داد تا در این انتخابات بتوانند از اقدامات خود نتیجه بگیرد اما نیروهای آنان یکی بعد از دیگری لو رفتند و امروز در آستانه انتخاباتی دیگر در سایه فرد دیگری قصد داشتند بار دیگر وارد صحنه شوند.

 

استاد درس خارج حوزه تاکید کرد: جریان انحرافی قصد برگرداندن جریان فتنه را داشت اما باورشان نمی شد شورای نگهبان هر دو  نفرشان را رد کند.

 

وی با اشاره به این که مردم ایران سر سفره صبر و بصیرت و بردباری رهبری هستند، گفت: جریان فتنه درسال 88 نگرانی و التهاب عجیبی داشت اما صبر ، بصیرت و بردباری رهبری و تبعیت ملت ایران از رهبری باعث شد تا امروز در سایه آرامش و امنیت در آستانه آزمون و انتخاب بزرگ دیگری قرار داشته باشیم.

 

این استاد حوزه علمیه همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایشان به این نکته تاکید داشتند که ملت ها بر اثر سه دهه صبر و مقاومت به تدریج در فضایی قرار می گیرند که به سیاهی استکبار و روشنایی جبهه نظام اسلامی منتهی می شود .

 

وی درادامه فتنه سوریه را با هدف نابودی شیعه و حمایت از صهیونیست ها دانست و گفت: تیغی که در سوریه قراربود برگردن صهیونیست ها زده شود و با قطع شدن گردن صهیونیست در گذر از پیچ تاریخی قرار گیریم، به گردن خودی ها زده شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه با اشاره به ویژگی های انتخابات سالم افزود: مقررات قانونی که مصوب مجلس و تأیید شورای نگهبان است و قواعد شرعیه ای که خداوند مشخص کرده است در انتخابات رعایت می شود.

 

وی از مجریان، نامزدها و مردم به عنوان سه ضلع انتخابات نام برد و گفت: مجریان اعم از مجری و نظارت باید به قانون که برای آنها مشخص شده عمل کنند و کاندیداها نیز به قواعدی که مصوب شده عمل کرده و مردم نیز به حدود الهی در انتخابات عمل کنند تا برآورد این موارد انتخابات سالم را رقم بزند. /939/پ202/ج

 

ارسال نظرات