۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۶۸۱۳۲
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر:

امتداد راه اهل بیت با تبیین زوایای زندگانی آنها میسر می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر امام علی را بزرگ‌ترین مدافع دین اسلام دانست و گفت: افتخار ما این است که چنین پیشوای بزرگی داریم و باید مانند آن حضرت در حفظ دین تلاش و کوشش کنیم و راه آن حضرت را ادامه دهیم.
امام علي

حجت الاسلام حسین حاجی پور، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نوشهر، با تبیین سجایای اخلاقی امام علی(ع) گفت: بیان فضائل آن حضرت از حد نوشتار و گفتار خارج است و شخصیت آن بزرگوار دارای زوایای بسیاری است که الگویی کامل برای مردم است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه نوشهر ادامه داد: امام علی(ع) تنها کسی است که در کعبه به دنیا آمده است و سه روز مهمان ویژه خداوند متعال بوده است.

این کارشناس حوزی تصریح کرد: ایشان از کودکی در دامان رسول اکرم(ص) پرورش یافت و این افتخار تنها نصیب حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) شده است.

وی افزود: هم‌چنین نخستین فردی که به رسول اکرم(ص) ایمان آورد، آن حضرت بود و در شرایطی ایمان آورد که هیچ‌کس جرأت بروز اسلام را نداشت.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه، حضور امام علی(ع) در صحنه های مختلف صدر اسلام را مهم دانست و بیان داشت: حضرت تا آخر عمر شریف خود از دین دفاع کرد و همواره یاری استوار برای پیامبر اکرم(ص) بود.

وی تأکید کرد: حضرت بیست و پنج سال به سبب مصالح اسلام سکوت کرد و در این ایام هم جامعه اسلامی را از خطرات دور می‌کرد و اجازه نمی‌داد که اسلام از راه اصلی خود خارج شود.

حجت الاسلام حاجی پور گفت: افتخار ما این است که چنین پیشوای بزرگی داریم و باید مانند آن حضرت در حفظ دین تلاش و کوشش کنیم و راه آن حضرت را ادامه دهیم.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان بیان داشت: توسل به اولیای الهی آثار و برکات مادی و معنوی بسیاری دارد و بر اساس آیه «وابتغوا الیه الوسیله» باید از امام علی(ع) و سایر معصومین(ع) کمک جست و سعادت خود را از آنها طلب کرد./978/ت303/غ

ارسال نظرات