۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۲۴۰
امام جمعه نکا:

معیارهای رهبری در انتخاب اصلح، فصل الخطاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: معیارهای رهبری برای انتخاب اصلح، فصل الخطاب ما در این عرصه است.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: مردم باید با هوشیاری و اطاعت پذیری، در انتخابات 24 خرداد افرادی را انتخاب کنند که خط امام راحل، شهدا و ولایت فقیه را ادامه دهند و استکبار ستیز باشند.

 

وی اظهار داشت: شورای نگهبان وظیفه خود را در قبال انتخابات به خوبی انجام داد و حال نوبت ما مردم است که از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون بیاییم و حماسه ای بزرگ خلق کنیم.

 

خطیب جمعه نکا گفت: رد صلاحیت برخی از افراد در این دوره از انتخابات نیز دلیل بر ناکارآمد بودن آنان نیست، بلکه برای این پست و مقام مورد تایید قرار نگرفتند و در پست ها و سمت های دیگر می توانند مثمر ثمر بوده و خدمات مناسب ارائه دهند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی، با بیان این که حضور حدود 700 نفر در صحنه نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری و وارد شدن به عرصه، انتخاب شورای نگهبان، تمکین رد صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری به رای شورای نگهبان و همه و همه بیانگر خلق حماسه ای جدید برای ایران اسلامی است.

 

وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آینده افزود: دشمنان بدانند که ملت ایران با مشارکت بی نظیر خود در انتخابات 24 خرداد، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را تحقق می بخشد.

 

امام جمعه نکا با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، بر ادامه راه شهدا برای حفظ نظام و انقلاب تأکید کرد  و ادامه داد: سوم خرداد نیز حماسه ای بی نظیر برای ایران اسلامی بود که توانستیم پنج هزار و 600 کیلومتر از خاک ایران اسلامی را آزاد کنیم و این روز، روز اقتدار همه جانبه ما در حفظ تمامیت ارضی است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی، اظهار داشت: خرمشهر با ایمان به خدا پیروز شد و امتی که ایمان دارد، تقوا دارد، صبر دارد و معنویت دارد و این چنین امتی مورد لطف خداوند قرار گرفت.

 

وی همچنین با تبریک به مناسبت روز میلاد امام علی(ع) ادامه داد: فضائل و برجستگی های زندگی این امام همام به قدری است که زبان قاصر از بیان آن است و باید بدانیم شیعه علی (ع)  بودن در گرو رعایت تقوای الهی است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی، با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف، بی بندوباری و بد حجابی های فعلی جامعه را برای جامعه اسلامی ناپسند دانست و افزود: همه ما باید براساس وظیفه در این راستا وارد شده و دغدغه حفظ حجاب در جامعه داشته باشیم.

 

وی گفت: اگر نمی توانیم برخورد کنیم و تذکر دهیم حداقل از این بی بندوباری غصه دار شویم و از کنار آن به راحتی عبور نکنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات