۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۶۸۲۵۲
امام جمعه دامغان:

اقدامات شورای نگهبان عمل به تکلیف شرعی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان با اشاره به اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اقدامات این نهاد را عمل به تکلیف شرعی دانست.
حجت الاسلام فواديان امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام احمد فوادیان، امام جمعه موقت دامغان، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به نقش کلیدی خرمشهر برای هر دو طرف جنگ تحمیلی اظهار داشت: آزادسازی این شهر جز با نیروی رشادت و شهادت خواهی در کنار تدبیر نشأت گرفته از تقوا و اخلاص غیرممکن بود.

وی افزود: دشمن که از نیروی ایمان رزمندگان لشکر اسلام غافل بود با این حماسه ضربه ای خورد که در طول هشت سال دفاع مقدس کم نظیر بود.

حجت الاسلام فوادیان با تبریک فرارسیدن میلاد امام علی(ع) به نشانه هایی از عظمت دومین شخصیت اسلام  قبل از تولد، هنگام تولد و در زمان حیات پربرکتشان اشاره کرد و پیروی و حرکت در مسیر ولایت امیر المومنین علی (ع) را موجب تعالی و تنها راه سعادت بشری دانست.

خطیب جمعه دامغان در ادامه با اشاره به موضوع اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اقدامات این نهاد را عمل به تکلیف شرعی دانست و خاطرنشان کرد: نقش و جایگاه شورای نگهبان در جمهوری اسلامی شایسته تقدیر است و تاکیدات رهبرکبیر انقلاب اسلامی شاهد این امر است که این شورا مایه اطمینان خاطر امت و دین است.

حجت الاسلام فوادیان تکلیف ایجابی پیش روی همه ملت ایران را حضور حماسی و شرکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: ملت بصیر ایران به امید خداوند کلام رهبری فرزانه انقلاب را در خلق حماسه سیاسی محقق می کنند و با حضور گسترده خود تیر سهمگینی را برقلب سیاه سپاه دشمن خواهند نشاند./938/پ202/ب

ارسال نظرات