۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۶۸۲۵۳
آیت الله موسوی جزایری:

جمهوری اسلامی حمایت از سوریه را وظیفه خود می داند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری به اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت خلق حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: قدرت سیاسی که با حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون حاصل می شود مهم ترین ابراز کشور در جهت شکست دشمن است.
آيت الله موسوي جزايري در مصلي جديد نماز جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان، به اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت خلق حماسه سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: در میدان جنگ نرم و فتنه که استکبار در مقابل قرار دارد، ملت ایران باید با حضور خود در صحنه، حماسه ای سیاسی را خلق کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابزار های دشمن در جنگ نرم را متفاوت عنوان کرد و افزود: برهم زدن اوضاع، اغتشاش، زیر پا گذاشتن قانون از سوی مهره های خود در داخل و نا امید کردن مردم نسبت به آینده از این ابزارها است.

هوش سیاسی ابزاری جهت پیروزی در جنگ نرم است

آیت الله موسوی جزایری داشتن هوش و علم سیاسی را ابزاری جهت پیروزی در جنگ نرم دانست و افزود: پیروزی در گرو حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رأی خواهد بود و این مهم در وضعیت اوضاع کشور اثر گذار خواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن حرف منطق را قبول ندارد، اظهار داشت: قدرت سیاسی که با حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف حاصل می شود مهم ترین ابزار کشور در جهت شکست دشمن است.

امام جمعه اهواز حمایت از نظام را سبب تغییر ادبیات دشمن دانست و ابراز داشت: شورای نگهبان با شجاعت و با در نظر گرفتن اصل قانون و مصالح کشور هشت نفر از کاندیداها را احراز صلاحیت کرد.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز فتح خرمشهر قهرمان اشاره و با بیان سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار داشت: پیروزی در عملیات بیت المقدس کاری نبود که از عهده سپاه و بسیج بر آید بلکه باید گفت معجزه ای بزرگ بود که خدا را باید در این باره شکر کرد.

برکات فتح خرمشهر قابل وصف نیست

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برکات پیروزی در عملیات بیت المقدس از سوی رزمندگان خاطر نشان کرد: آزاد سازی بیش از پنج هزار کیلومتر از خاک کشور و اسارت 19 هزار اسیر عراقی از جمله برکات این پیروزی بود.

امام جمعه اهواز با بیان این که برکات فتح خرمشهر قابل وصف نیست، گفت: عنایت امام زمان(عج) عامل اصلی این پیروزی بود و این مسأله سبب سیاهی چهره کفر و سربلندی اسلام شد.

حمایت از حکومت علوی سوریه در مقابل تکفیری ها وظیفه جمهوری اسلامی است

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که امروز شاهد جنایت تکفیری ها و سلفی ها در سوریه در برابر حکومت علوی این کشور هستیم، اظهار داشت: وظیفه جمهوری اسلامی در این زمینه حمایت و پشتیبانی از کسانی است که در جبهه مقاومت در حال مبارزه هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان جبهه مقاومت را جبهه محمد و آل محمد(ص)  عنوان کرد و افزود: در مقابل این جبهه خود فروختگان حامی آمریکا و اسراییل قرار دارند که خدمت گذاری بدون تفکر و تعقل به استکبار را برای خود افتخار می دانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به جنایت های آل سعود علیه ملت مظلوم بحرین اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شیعیان و برادران اهل تسنن در این کشور در حال رویارویی با جنایت های وحشیانه این رژیم ستمگر هستند که از خداوند منان پیروزی این عزیزان را خواستاریم.

اعتکاف پرورش دهنده معنویت در انسان است

آیت الله موسوی جزایری حضور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: فرد معتکف در ایام اعتکاف به مبارزه علیه نفس در جهت ساختن زندگی اسلامی می پردازد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اعتکاف را پرورش دهنده معنویت در انسان دانست و گفت: رسیدن به قرب الهی با تقویت روحیه بندگی و عبودیت میسر خواهد شد.

امام جمعه اهواز در خطبه نخست خود با تبریک میلاد امام علی(ع) به بیان فضائل اخلاقی آن حضرت پرداخت./9464/پ202/ج

ارسال نظرات