۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۶۸۲۶۶
امام جمعه زنجان:

دفاع مقدس برای مردم ایران فراموش نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: سوم خرداد یکی از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب است.
امام جمعه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، امام جمعه زنجان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حساسیت دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس از مقاطع حساس در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
 

وی با اشاره به این که در 34 سال گذشته دشمنی‌های بسیاری علیه کشور صورت گرفته است، افزود: انقلاب اسلامی سراسر حماسه و شور و شعور است.
 

امام جمعه زنجان با بیان این که یکی از حماسه‌ساز ترین مقاطع تاریخ کشور دوران هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: در این دوران رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اقتدار و ایستادگی خود را در دفاع از کشور به دنیا نشان دادند.
 

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس ایران در مقابل همه جهان قرار داشت، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس دورانی فراموش نشدنی در تاریخ کشور است.
 

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: در این روز پس از 20 ماه اسارت، خرمشهر آزاد شد.

 

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام‌البیض و زمان اعتکاف افزود: این ایام زمان خودسازی انسان‌ها به ویژه جوانان است و باید بهره لازم را از این ایام ببرند./901/پ202/س
 

ارسال نظرات