۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۶۸۳۱۳
حجت الاسلام محققی:

عملکرد شجاعانه شورای نگهبان نقشه اتاق فکر رسانه‌ای دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل خبرگزاری رسا عملکرد شورای نگهبان قانون اساسی در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را شجاعانه توصیف کرد و گفت: با عملکرد شجاعانه شورای نگهبان یک‌باره روند رسانه‌های غربی تغییر کرد و دسیسه‌های اتاق فکر و هدایت‌کنندگان این شبکه‌ها نقش بر آب شد.
حجت الاسلام محمد مهدي محققي
حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا با تبریک سالروز میلاد حضرت علی(ع) و با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: امسال همه اقشار، گروه‌ها و نهادها باید برای اجرایی کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب در پی تحقق حماسه سیاسی باشند.
وی ادامه داد: خوشبختانه مرحله ثبت نام داوطلبان نامزدی ریاست جمهوری با شور و حماسه انجام گرفت، همچنین بررسی صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان نیز  با دقت و رعایت قانون صورت گرفت.
باید به شورای نگهبان تبریک گفت
مدیر عامل خبرگزاری رسا با اشاره به جایگاه برجسته شورای نگهبان در کشور ابراز داشت: اعضای شورای نگهبان افرادی دلسوز، باسابقه انقلابی، دارای مراتب بالای علمی، اهل مراتب دوری از دنیا، خداشناس و مقبول گروه های مختلف خودی هستند و درباره عملکرد این شورا  برای تحقق حماسه سیاسی در روند بررسی ها، باید تبریک گفت.
وی افزود: این شورا بدون جانب‌داری از گروه خاص و بدون اینکه از سوابق و آشنایی با اشخاص محترمی که در صحنه حضور یافتند و یا دارای موقعیتی بودند، به تشخیص رسیدند و بدون ملاحظه برای رعایت قانون، نظر و  تشخیص خود را اعلان کردند.
حجت الاسلام محققی با تشکر از افراد ثبت نام کننده تصریح کرد: کشور از تجارب و علم و تدبیر نامزدهایی که به تشخیص خود، احساس تکلیف کردند، هم‌چنان استفاده می کند و آنان نیز در نزذ خدا مأجور هستند، مؤید این تشخیص ناراحتی اپوزیسیون و شبکه‌های  رسانه‌ای دشمن است؛ همه دیدیم این رسانه ها در ثبت نام های آخرین چگونه جنجال آفریدند و نتوانستند خوشحالی خود را در حمایت از جریان اصلاحات و انحراف مخفی کنند، همان‌گونه که نتوانستند دشمنی خود با نظام به ویژه مقام معظم رهبری را در اخبار و تحلیل های خود پوشیده نگه دارند.
عملکرد شورای نگهبان ذائقه دشمنان را تلخ کرد
وی یادآور شد: با عملکرد شجاعانه و قانونی شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها یک‌باره روند رسانه‌های غربی تغییر کرد و دسیسه‌های اتاق فکر و هدایت‌کنندگان این شبکه‌ها نقش بر آب شد و طعم شکست بار دیگر، ذائقه آنان را تلخ کرد.
این کارشناس حوزوی عرصه رسانه، کاندیداهای احراز صلاحیت شده را نماینده همه جریانات سیاسی  موجود درون حاکمیت دانست و گفت: این کاندیداها شعارهای سلایق مختلف را در تبلیغات خود دارند و زمینه تحقق حماسه سیاسی در مراحل بعدی انتخابات، چه تبلیغات و چه رأی‌گیری فراهم شده است.
کاندیداها و رسانه ها موازین شرعی و قانونی را رعایت کنند
مدیرعامل خبرگزاری رسا با تاکید بر این که کاندیداها، رسانه‌های حامی آنان و همه فعالان خبری و تبلیغی را به رعایت شرع و قانون دعوت می‌کنیم، تصریح کرد: بحمدلله با وجود رهبری فرزانه و شجاع، ایران اسلامی آینده‌ای درخشان و سرشار از معنویت و پیشرفت همه جانبه خواهد داشت و جای نگرانی نیست و نیازی به تخریب و رفتارهای رسانه‌ای خلاف شرع و قانون وجود ندارد.
حجت الاسلام محققی  در پایان بیان داشت: همه در پیشگاه خدای متعال، پاسخ‌گوی اعمال و نیات خود هستیم و امیدواریم در برابر شهدا و ایثار‌گران، سربلند از عملکرد رسانه‌ای رسانه های خودی باشیم./978/ت302/ج
 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷
بسیار جمله زیبای است ای کاش واقعا باور کنیم و عمل کنیم ممنونم -- : همه در پیشگاه خدای متعال، پاسخ‌گوی اعمال و نیات خود هستیم و امیدواریم در برابر شهدا و ایثار‌گران، سربلند از عملکرد رسانه‌ای رسانه های خودی باشیم.
0
0