۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۶۸۳۶۸
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

وظیفه مهم نیروهای مسلح شناخت تهدیدات بین المللی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان شناخت تهدیدات داخلی و بین المللی را موضوعی مهم و حساس برای نیروهای مسلح دانست و گفت: در این عرصه شناسایی نوع تهدید و ارائه تاکتیک جهت مقابله با آن بسیار مهم است.
سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولي عصر(عج) خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان خوزستان که در محل ستاد فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ابراز داشت: برگزاری این صبحگاه مشترک به منزله تجدید بیعتی با آرمان های امام و رهبری و اعلام حضوری همه جانبه و پر توان در راستای دفاع از اهداف شهدای عملیات خرمشهر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، آزاد سازی خرمشهر را یکی از برگ های زرین دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: نیروهای مسلح و ملت ایران مفتخر است که عملیات بیت المقدس را در شأن نظام همراه با وحدت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر آرمان های شهدا به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که آزادسازی خرمشهر سبب شگفتی جهانیان شد، اظهار داشت: در عملیات آزادسازی خرمشهر بیش از 5 هزار کیلومتر از اراضی جمهوری اسلامی ایران که به دستان ناپاک بعثی های مزدور افتاده بود، آزاد شدند.

شاهوارپور شناخت تهدیدات داخلی و بین المللی را موضوعی مهم و حساس برای نیروهای مسلح دانست و گفت: در این عرصه شناسایی نوع تهدید و ارائه تاکتیک جهت مقابله با آن بسیار مهم است؛ چراکه وقتی تهدید شناسایی شد به تناسب آن تجهیزات و ادوات فکری و نظامی را در دفاع از میهن اسلامی آماده می کنیم./9461/پ203/غ

ارسال نظرات