۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۶۸۳۹۳
نماینده ولی فقیه در کردستان:

الهی‌دانستن دفاع رمز پیروزی در جنگ هشت ساله بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: آزادسازی خرمشهر یک رویداد بزرگ در طول هشت سال جنگ تحمیلی است که موجب شد دشمنان به وضوح قدرت ایمان و توانمندی ملت ایران را ببینند.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان، با اشاره به سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: کشور ما در دوران دفاع مقدس فقط در مقابل عراق به دفاع نپرداخت بلکه مستکبران جهان با حمایت های بی دریغ خود از رژیم بعث در حال جنگ با ایران اسلامی بودند.

 

وی ادامه داد: مقابله با عراق که به لحاظ نظامی مجهز به انواع سلاح‌های روز آن زمان بود، تنها با قدرت ایمان و الگو قرار دادن مکتب عاشورا میسر می‌شد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: پنج عامل فرمان پذیری مطلق از ولایت، اعتقاد به این‌که دفاع و جنگ امری الهی است، اتحاد بین سپاه و ارتش، شهادت طلبی و نیز نصرت الهی باعث پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شد.

 

وی اظهار داشت: فتح خرمشهر بزرگ‌ترین افتخار دوران دفاع مقدس است، آزادسازی خرمشهر یک رویداد بزرگ در طول هشت سال جنگ تحمیلی است که موجب شد دشمنان به وضوح قدرت ایمان و توانمندی ملت ایران را ببینند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: امروز نیز دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد هستند با اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی مردم را خسته کرده و از نظام ناامید کنند؛ اما با وجود بصیرت و هوشمندی که ملت عزیز ما در طول عمر با برکت نظام از خود نشان داده اند امید و تمام برنامه‌های آنها نابود می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: هدف دشمنان ما این است که ایران اسلامی را در جهان منزوی کنند؛ اما موج اسلام خواهی و حرکت بیداری اسلامی که در جهان اسلام  آغاز شده است هرگز اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد./967/پ202/س

 

ارسال نظرات